Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu wel! was eerst wat sceptisch, maar wat een goeie comboAl geprobeerd? Tip: laat iemand het glas schuin houden zodat je ze allebei tegelijk kan ingieten.

Iemand ooit al Kutbier gedronken? Ik zou dat voor de leut es in huis willen halen.
H![]()
Sixpack Kutbier met pruim - Blond — Brouwerij Boegbeeld
Het bekendste bier van Brouwerij Boegbeeld.brouwerijboegbeeld.nl
Het bekendste bier van Brouwerij Boegbeeld - Blond 6,3% Een ode aan de Bossche kut, ze verft haar haren het liefst in een zo onnatuurlijk mogelijke kleur, draagt veel make-up en tekent haar wenkbrauwen zoals ze dat zelf wilt. Als ze langs komt scheuren op haar Tomos, roepen de mannen op zijn Bosch: 'Ziet er goed uit, Kut!'. Kutbier is een ode aan haar en aan het pareltje van het Bossche taalgebruik. Proost Kut!
, mét pruimsmaakVorige week Gouden Carolus Hopsinjoor gedronken.
Op zich niet slecht voor op een terras in de zon, ook wel bitter.
Whiskey infused mega lekker maar niet voor op een terras, eerder met een goed stuk vlees.Ook niet slecht maar ik prefeer de tripel of de whiskey infused.![]()
Mijn favoriete Belgische zomerbier is een Orval of de la senne taras boulba.
Doe maar, ik kom af om te degusterenIemand ooit al Kutbier gedronken? Ik zou dat voor de leut es in huis willen halen.
![]()
Sixpack Kutbier met pruim - Blond — Brouwerij Boegbeeld
Het bekendste bier van Brouwerij Boegbeeld.brouwerijboegbeeld.nl

Van dezelfde brouwerij is er intussen ook een hete klinke. Met een etiket in het zelfde genre van het eerder genoemde bier.Klootzakske is ook zoiets, ne keer gekocht in de delhaize ergens aan de kust, puur op naam en verrassend lekker.
![]()
't Biermenneke stopt - Café Piet Huisman, Speciaalbiercafé Nijmegen
Na een mooie tijd sinds de oprichting in 2018, hebben we een moeilijke beslissing moeten nemen: 't Biermenneke stopt.biermenneke.nl
Hier vond ik de Botanik ook de beste.Nu het ook over Het Anker gaat. Wat is jullie favoriete Indulgence geweest? De whisky infused reken ik nu even niet mee gezien die ondertussen in het vaste gamma zit.
Heb dit weekend nog de laatste fles Anno 1521 in de Prik&Tik gekocht. In het winkeltje aan de brouwerij was het blijkbaar ook al een tijdje uitverkocht. De Cuvée Sauvage uit 2016 vond ik indertijd ook wel geslaagd. En de Botanik uit 2017 vond ik heerlijk fris en fruitig en zou ik nog wel eens opnieuw willen proeven.
Als ik er mijn Untappd op nasla dan is dat bij mij de Cuvee Sauvage uit 2016. Ik heb de Indulgence 2020, 21 en 22 (nog) niet gedronken wel.Nu het ook over Het Anker gaat. Wat is jullie favoriete Indulgence geweest? De whisky infused reken ik nu even niet mee gezien die ondertussen in het vaste gamma zit.
Heb dit weekend nog de laatste fles Anno 1521 in de Prik&Tik gekocht. In het winkeltje aan de brouwerij was het blijkbaar ook al een tijdje uitverkocht. De Cuvée Sauvage uit 2016 vond ik indertijd ook wel geslaagd. En de Botanik uit 2017 vond ik heerlijk fris en fruitig en zou ik nog wel eens opnieuw willen proeven.
Afgelopen weekend nog eens een Westvleteren 12 gedronken. Had een sixpack gekregen tijdens de feestdagen. Blijf toch wel iets verdomd lekker. En toch anders dan een St. Bernardus abt 12.
Lekker biertje maar Bernardus is al even lekker vind ik.