Amai, zijn er nog zo webshops? Direct eens een account aanmakenOnlangs deze webshop tegengekomen
Ze hebben daar blijkbaar Pannepot en Pannepeut op voorraad!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai, zijn er nog zo webshops? Direct eens een account aanmakenOnlangs deze webshop tegengekomen

Onlangs deze webshop tegengekomen
Amai, zijn er nog zo webshops? Direct eens een account aanmaken![]()
www.beervikings.beAmai, zijn er nog zo webshops? Direct eens een account aanmaken![]()
Ik heb die vorige week van 't vat gedronken en vond die toch wel écht lekker.Recent een clip Duvel 666 gekocht. Is niet veel speciaals aan moet ik eerlijk zeggen. Dan zijn er veel betere bieren in dat genre.
www.hopt.be

Ik hoop alvast op een beter niveau. Grimbergen is maar meh. Enkel de Optimo Bruno is IMO nog een beetje te pruimen.![]()
BEKIJK - Paters norbertijnen van Grimbergen brouwen na meer dan 200 jaar weer zelf bier: "Een droom die uitkomt" | VRT NWS Nieuws
Ze hadden het al een tijdje aangekondigd, maar nu is het eindelijk zo ver. De paters van Grimbergen brouwen opnieuw bier in hun abdij, en dat voor het eerst in ruim 200 jaar. Abdijbieren en trappisten zijn "big business". Kijk maar naar het succes van Westvleteren en Orval. En nu is er dus...www.vrt.be
Ben wel benieuwd eigenlijk. Wel al héél lang geleden dat ik nog Grimbergen bier heb gedronken.
Over webshops gesproken:
![]()
Bierpakket aan huis kopen | online bier kopen | HOPT
Ontdek onze reeks Bierpakketten producten. Dankzij HOPT, vind je de beste artikelen die online beschikbaar zijn om de wereld van het speciaalbier te ontdekken | HOPTwww.hopt.be
Momenteel 40% korting op die Sterk Blond en Sterk Donker pakketten Kortingscode: MEGAPACK40
Wel max. 1 van elke soort te bestellen per klant en enkel geldig voor nieuwe klanten. Hier alvast 1 pakket blond en 1 pakket Donker besteld. 48 euro voor 48 sterke bieren, daar kunt ge niet voor sukkelen.![]()

Probeer hun Maxima & Maxima varianten eens.Net de Schuppenboer Tripel Grand Cru Brandy BA geprobeerd. Die viel goed mee.

De Maxima van 14% heb ik vorige week nog geprobeerd. Was ook wel goed. Vrij zoet nogal.Probeer hun Maxima & Maxima varianten eens.
Zwaren jongens van tegen de 15% maar zo lekker![]()
Eenmaal richting die 15% is het eigen aan het bier dat het nogal zoet blijft.De Maxima van 14% heb ik vorige week nog geprobeerd. Was ook wel goed. Vrij zoet nogal.

Is een nieuwe formule. Sindsdien wordt hij goed ontvangen bij wie hem nog eens probeert. Ik ben ook fan.Estaminet Refined Lager: Verdorie dit is plots een van mijn favoriete pintjes! Bitter, vlot - totaal niet de waterige Estaminet van vroeger
Ik kwam het daarnet op Facebook tegen (gesponsord bericht), maar de code is al vervallen preciesOver webshops gesproken:
![]()
Bierpakket aan huis kopen | online bier kopen | HOPT
Ontdek onze reeks Bierpakketten producten. Dankzij HOPT, vind je de beste artikelen die online beschikbaar zijn om de wereld van het speciaalbier te ontdekken | HOPTwww.hopt.be
Momenteel 40% korting op die Sterk Blond en Sterk Donker pakketten Kortingscode: MEGAPACK40
Wel max. 1 van elke soort te bestellen per klant en enkel geldig voor nieuwe klanten. Hier alvast 1 pakket blond en 1 pakket Donker besteld. 48 euro voor 48 sterke bieren, daar kunt ge niet voor sukkelen.![]()

Ik kwam het daarnet op Facebook tegen (gesponsord bericht), maar de code is al vervallen precies![]()