BG kruipt in de kast

Balletjes in slyksaus, ook gekend als Svenske Cønnörbællür med slyk? Zondag voor slechts 5 € in de Ikea, allen daarheen!
Sorry, ik ben vegetarier.
Maar breng ze vooral mee naar de kastenfuif.
Dan zetten we ze bij de kastatouille, kaast en wijn bordjes en wiener-schnitzels.
 
1401337_f25da.gif
 
Te laat, uw keuze voor kast-ratie staat hier zwart op wit ✂️🍒

Ik ben dan eens gaan eten in de Kastaar in Gent, het schijnt dat ze daar lekkere spaghetti met slykerige vleesballen hebben.
Ze hebben daar dan ook goede kastrollen!
 
Na jaren hiermee te hebben geworsteld, eindeloze sessies bij therapeuten en een grondige screening ben ik er eindelijk aan uit: Ik ben een witte hetero man. Ik weet dat dit een moeilijk onderwerp is waar velen niet graag over praten, maar graag hoor ik toch jullie eigen ervaringen.

Momenteel ben ik in overleg met Erica Goens om mijn coming in te verfilmen. Het is een risico, dat in de kast kruipen, want het stigma is toch groot en éénmaal de verfilming online komt is er geen weg meer terug. Maar swat, binnenkort dus op VRT MAX.

Is dat dan een cisgender man?
 
Allez, tgaat wel goed zijn voor uw voorkomen. Homo's zijn ook altijd zo mooi gekleed omdat ze kweenie hoe lang in die kast gezeten hebben. Veel tijd om te matchen en te kiezen.
 
Een witte geprivilegieerde cisgender man! Stilaan wel bruin met dit weertje, maar er zijn nog altijd plekjes die het zonlicht niet zien.

ik ken het gevoel... mijn zwembroek staat er al mooi in.
vanmorgen kwam ik uit de douche zonder bril en in de spiegel was ik precies een maghrebijn met een witte onderbroek aan. :unsure:
 
Terug
Bovenaan