BG Eating Contest

poeperman

Well-known member
Dag lieve Beyond Gaming'ers

het doel van deze groep is om elkaar te verbluffen met de soon-to-be-maaginhoud.

Er zijn twee mogelijke uitdagingen:
- Hoeveelheden
- Tijd + hoeveelheid

Belangrijk hierbij is dat de challenge herhaalbaar is. Met andere woorden 'een grote friet' is zeer moeilijk te beoordelen. Een Mora Frikandel is dat wel.
We vragen hierbij ook steeds om een timer zichtbaar in beeld te plaatsen, om te controleren of de video niet versneld is.

Nooit: bij deze eerste opname, door yours truly, is niet aan die laatste voorwaarde voldaan. Mijn lichaam zegt echter dat een herhaling van dit event geen enkel probleem vormt. Het is ook versneld - de originele opname duurt 9min43.

De manier waarop een nieuwe challenge vorm krijgt zal de komende weken wellicht een aantal iteraties ondergaan. Ik stel voor dat iedereen hier zijn beste "feats" post, en dan zien we wel welke we als to-be-repeated beschouwen.

Voila. Ik wens iedereen veel succes. Zoals jullie zien ben ik gewoon een mager mannetje dat geen moeite deed om snel te eten, dus daag mij (en de anderen) gerust uit om beter te doen.

CHALLENGE 1: 10 Mcdonalds Hamburgers in 10 min

Ik weet niet als dit zo'n goed idee is eigenlijk.
Toch allemaal erg ongezond, en consumptie verslindend...
(Ik denk niet dat je op zo'n challenge fier moet of kan zijn trouwens)

Er zijn leukere challenges.

Waarom niet "hoeveel kilo zwerfvuil heb jij deze week opgeraapt" challenge, bijvoorbeeld?
Zo heeft de maatschappij er nog iets aan.

Ik weet niet als dit zo'n goed idee is eigenlijk.
Toch allemaal erg ongezond, en consumptie verslindend...
(Ik denk niet dat je op zo'n challenge fier moet of kan zijn trouwens)

Waarom niet "hoeveel kilo zwerfvuil heb jij deze week opgeraapt" challenge, bijvoorbeeld?
Sfeerspons.jpg

Kunt ge een challenge ramen lappen mee doen.

Kom kom. Dit is toch allemaal vrij leutig en als iemand daar nu zin in heeft. Waarom ook niet?

Zoals jullie zien ben ik gewoon een mager mannetje dat geen moeite deed om snel te eten, ...
Dat zijn de gevaarlijkste. Ik ben een niet-mager mannetje en ga nooit zo'n challenge winnen. Volgens mijn eigen wetenschappelijk onderzoek is dat omdat de magere mannetjes nog meer plaats hebben om uit te zetten.

i don't get it. Welke Maarten?

@Mr.Anderson Copain, zoals beloofd het verslagske...
Waar ga je voor je naar de frituur gaat?
Wat ga je drinken? Hoeveel? Denk je dan al aan uw bestelling of doe je dat ter plaatse?

We zijn naar place Saint-Gery geweest. Ik werk voor de finance sector en ons werk is zodanig saai dat we zoiets hebben van "fuck man, ik moet hier ne fles opzuipen om hiervan te bekomen of ik trek het ni meer". Na een fucked up dag opt werk hadden mezelf en mijn volgelingen zoiets van "jobke en tweer hier in den Belgique fucking grijs en triest", laten we ons effe naar de kloten zuipen om even ons uitzichtloos bestaan te vergeten. En dat deden we en hoe: ik kan er neffes zitten natuurlijk maar ik denk toch zo'n 6 à 7 halve liters met telkens shotjes ertussen in mijn kloten te hebben geslagen. Tijdens het zuipen kreeg ik meer en meer honger dus logisch dat ik aan frieten en vleesjes dacht.
Met wie?
Ahahha moeten jullie da echt weten bruurs en zusterkes? Laat me zeggen dat het overdag brave werkmensen en huisvaders zijn maar zodanig hard getransformeerd worden tot een hoop ongure marginalen dat mensen ze verwarren met het echte uitschot vant straat zodra ze ne pint hebben achterover gekapt. Er was deze keer een beginneling bij ons aka Maarten de Melkmuil. Zo'n gastje die net de schoolbanken heeft verlaten, strontzat is van ne halve pint, in zijn broek schijt bij het gedachte om ne voet in Bruxelles te zetten en wiens mama'tje nog steeds zijn bokes smeert voor ermee naart werk te gaan, nen echte verpersoonlijking van Markske van de Kampioenen ma dan jonger. Ik waarschuwde hem meermaals "je mag mee maar verman je eh gast. Geen chocomelktoestanden! En me ni beginnen verklikken alsk nog eens rap effe naar d'hoeren ga of dak zo'n Brusselse jongere met brocollikapsel bij de keel grijp en tegen de muur plak onderweg naar de frituur. Mijn beste zuipmaatje was ook weer van de partij. Voor elke halve liter dak in mijn kloten slaag zuipt hij er 3, een zelden geziene zelfvernietigende alchoholist wiens bloed integraal werd vervangen door pure alchohol. Zijn bakkes stinkt trouwens ook 24/24 naar alcohol, ik noem hem al spelend "Biersmoel". Hij is een leerkracht trouwens, het onderwijs in dit land is aldus in goede handen.

Bon naar de essentie lieve frietvrienden. Maarten de Melkmuil en mijn zuipmaatje gingen mee naar de frituur. Ik stampte de deur wederom naar de kloten, friturist guess who's in da house fils de pute! "Befferke, is het nodig om ze aggressief te zijn"? A bakkes Maarten, verman je of rot op! Waarna de friturist mij van antwoord diende "ha Befferke, gij se smeerlap wa hedde me mijn dochter gedaan? Ze is zodanig afgemat dat ze niet in staat is mij te helpen vandaag!" Hey poike, ik kan er ook ni aan doen dat ze ne ganse nacht ni van mijn cervela kon afblijven eh, mijn kind schoon kind zeker? 2 wachtpinten voor ons en rap! "Kzou liever ne colaatje willen" Maarten fieu, wa heb ik a gezeit?? Waarop de Melkmuil wijselijk besloot om toch maar de wachtpinten te pakken. Ne middel me stoofvleesSAAS, ne sito, boulette spéciale en ne potteke tartaar en samoerai. En twordt écht wel tijd da ge ne Julientje begint aan te bieden pé, die mannen van oost- en West Vlaanderen zitten me constant uit te lachen da ik nog steeds aant wachten ben vo mijn allereerste Julientje ever. En da is dus a schuld eh friturist van kust m'n kluute! Vervolgens aten we alles op "sur place", Maarten kon het ni meer opbrengen om zijn 2de wachtpint te zuipen dus nam ik het in beslag en gebruikte ik het als mijn doorspoelpint. De laatste keer dat em meegaat de pussy! Vervolgens al strompelend weer huiswaarts gekeerd (nadat ik de Melkmuil al brullend op straat heb zitten verwensen van "platte jat" en "moederskinneke") niemand die er van opkeek hier in Bruxelles trouwens, fuck man wat hou ik van deze stad :love:

Of wie kan in 2025 z'n bodycount het meeste doen aantikken.

Véél gezonder dan wie kan het meeste opschrokken.

Of wie kan in 2025 z'n bodycount het meeste doen aantikken.
Hij is aan die challenge al begonnen hoor.

Ik stel voor om op de frietmeeting het record frikandellen vreten te verbreken (19 in 15 min) en daarna het bodycount record van @TRUMP te verhogen door in te breken in da asielkot aan de overkant van de frituur

Terug
Bovenaan