Beveiligingscamera

Heeft er al iemand zijn Eufy battery powered doorbell hardwired op een transfo? En welke transfo hebben jullie gebruikt?

Heb een 24V 10VA DIN transfo gemonteerd in mijn elektricteitskast en deze aangesloten op de deurbel. De app geeft het groene stekker icoontje maar de deurbel trekt zichzelf leeg in 2 dagen. Op batterij gaat ze veel langer mee.
 
Heeft er al iemand zijn Eufy battery powered doorbell hardwired op een transfo? En welke transfo hebben jullie gebruikt?

Heb een 24V 10VA DIN transfo gemonteerd in mijn elektricteitskast en deze aangesloten op de deurbel. De app geeft het groene stekker icoontje maar de deurbel trekt zichzelf leeg in 2 dagen. Op batterij gaat ze veel langer mee.
Hier geen battery powered Eufy maar een bedrade. Ik gebruik hier een oude Ring Pro transfo en de bel is aangesloten op de 24V 15VA connectors. Geen problemen zo.

Maar ik weet dat het een merde is om de juiste transfo te vinden voor Eufy. Had eerder de battery powered Eufy en die gaf een zoem met eender welke transfo. Dus ik kan je niet garanderen dat je geen zoem op je geluid gaat hebben met de Ring Pro transfo.
 
Heeft er al iemand zijn Eufy battery powered doorbell hardwired op een transfo? En welke transfo hebben jullie gebruikt?

Heb een 24V 10VA DIN transfo gemonteerd in mijn elektricteitskast en deze aangesloten op de deurbel. De app geeft het groene stekker icoontje maar de deurbel trekt zichzelf leeg in 2 dagen. Op batterij gaat ze veel langer mee.
Yes recent pas aangekocht, werkt perfect voor mijn eufy 2k. je moet zien dat je 30 VA stroomvoorziening haalt. Alles, das afhankelijk van bel uiteraard maar voor de 2k raden ze 30 VA aan.


Does the video doorbell require existing doorbell wiring?Yes, the video doorbell draws power from existing doorbell wiring. The voltage requirement is 16-24VAC and the output power is 30VA or above, which is very common in most house doorbell wiring. The doorbell will indicate red LED if the voltage is too low.

De transfo die ik gekocht heb.


Heb deze hier gekocht voor 45€:


maar als ik nu terug op die link klik staat er wel dezelfde prijs maar t plaatje is anders dus effe opletten moest je hem daar kopen.
 
Laatst bewerkt:
thx voor de link. Voor de battery powered stond in de specs dat 10 VA genoeg was. De eerst week niet echt een probleem maar met de koude was het iets anders.

Na wat rondlezen op het Eufy forum was ik ook al tegengekomen dat 30VA echt wel aan te raden was.
 
Terug
Bovenaan