Beurtbalkje aan de kassa

Waar plaats jij het verdeelbalkje?

• Voor mijn boodschappen

Stemmen: 7 6,0%
  • Na mijn boodschappen

Stemmen: 86 73,5%
  • Wisselt af

Stemmen: 24 20,5%

• Totaal aantal stemmers
    117
Nu je dat uitgetypt hebt besef ik dat je gelijk kan hebben :laugh:

@recipe4hate
@Loser
@TooChé

???
Interesseert me geen hol. Ook dat balkje (wtf is dat zelfs voor benaming) niet.
Aan de kassa is het steeds duidelijk wanneer het mijn beurt is. De hoeveelheden drank, condooms, vaseline... diegene voor & achter mij in de rij willen daar nooit mee geassocieerd worden en leggen hun boodschappen schoon ver weg.

heppy?

En het is ontgaat. "Dat soort zaken" is geen onderwerp & het is niet in de passieve vorm.

Imo is het veel onrespectvoller om bij het einde van de wc rol deze niet te vervangen dan een beurtbalkje vergeten te leggen.
Eigenlijk is het einde van de wc-rol het begin, want dat is het eerste bladje dat op het rolleke ging.
Net zoals zondag eigenlijk de eerste dag van de week is.
Zo, weeral voer voor twee topics.

Moest is goed lachen met dit topic (even gaan kijken of dit in Zwam zat of ergens anders).

Leuke discussie dus, ikzelf ben ook van het principe gewoon voor je boodschappen als er nog geen is alsook na je boodschappen. Lijkt me het meest "beleefde" en ik ben nogal nen beleefde jongen.

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een kassa gebruiken?

Zelfscan toch all the way?

Tenzij in de colruyt want dat gaat daar niet zeker? Kom nooit in de colruyt, dat is voor het plebs dat minder dan €4000 bruto verdient in het loon topic.

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een kassa gebruiken?

Zelfscan toch all the way?

Tenzij in de colruyt want dat gaat daar niet zeker? Kom nooit in de colruyt, dat is voor het plebs dat minder dan €4000 bruto verdient in het loon topic.
Den Delhaize heeft idd zelfscankassa's. 😁

Den Delhaize heeft idd zelfscankassa's. 😁
Mijne vaste in Oostkamp nog niet.

Dat ze daar es snel aan beginnen dan. :angry:

Maar dan gaan er daar vast ook lange wachtrijen zijn met plebs die geen idee hebben hoe ze die kassa moeten gebruiken (gelijk ik :unsure: ).

Mijne vaste in Oostkamp nog niet.

Dat ze daar es snel aan beginnen dan. :angry:

Maar dan gaan er daar vast ook lange wachtrijen zijn met plebs die geen idee hebben hoe ze die kassa moeten gebruiken (gelijk ik :unsure: ).
Dat valt heel goed mee hoor, en is wat wennen in het begin maar na een paar keer is het echt een makkie!

Maar dan kan ik niemand imponeren met mijn gecultiveerd uiterlijk?
Ge moet bij Collect & Go dan ook genoeg bestellen dat er 8 bakken klaar staan (30 kg kaviaar of zo), en vervolgens met uwe Ferrari naar ginder gaan zodat het van geen kanten past. Bekijks genoeg dan, en ge komt nog op Youtube ook.

Ge moet bij Collect & Go dan ook genoeg bestellen dat er 8 bakken klaar staan (30 kg kaviaar of zo), en vervolgens met uwe Ferrari naar ginder gaan zodat het van geen kanten past. Bekijks genoeg dan, en ge komt nog op Youtube ook.
Ma nee gij ge komt met uw Ferrari en daarachter uw slaaf met een camionette voor alles in te laden. Ge parkeerde u dan zeker zo dat ge heel de parking blokkeert, zodat zeker iedereen u gezien heeft hoe ge wat staat te wijzen naar uwe slaaf en de bakken die hij moet meepakken.

Wat een plebs hier!
Wij van de 1% van de 1% pronken niet met onze rijkdom maar genieten van onze kaviaar afgezonderd van het bas-volk.

Echte BG-style is toch gewoon heel de fysieke winkel opkopen met inhoud, ff eruit nemen wat ge nodig hebt en de rest id container zwieren?
Ok, om de paar weken moet ge weer verhuizen omdat er geen winkels meer in de buurt zijn maar das toch ook niet zo'n gedoe met dat kleingeld aan registratierechten.

Of ben ik nu echt de enige die dat zo doet?

En het is ontgaat. "Dat soort zaken" is geen onderwerp & het is niet in de passieve vorm.
Oei, nee. Het is wel het onderwerp, en geen passief. (de ingekorte betrekkelijke bijzin is het onderwerp van de hoofdzin)
Het mag allebei, zoals al gezegd was, en het hangt af van of je de nadruk wilt leggen op de soort, of op de individuele onderdelen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan