Dat is een voetballer zeker? Gaat hij dan met zijn handtas meppen?Again : behalve als Gilles de Bilde voor u staat en ge legt het balkske zelf achter zijn boodschappen
Ik zou u maar uit de voeten maken op dat moment![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een voetballer zeker? Gaat hij dan met zijn handtas meppen?Again : behalve als Gilles de Bilde voor u staat en ge legt het balkske zelf achter zijn boodschappen
Ik zou u maar uit de voeten maken op dat moment![]()
Met een kort lontje.Dat is een voetballer zeker? Gaat hij dan met zijn handtas meppen?
Ja zie dat soort zaken ontgaat mij altijd volledig.Met een kort lontje.
Ambulancier gebroken oogkas kloppen, tegenspeler meppen geven, vrouw en kind misbruiken,...
FTFYJa zie dat soort zaken ontgaaN mij altijd volledig.
Maar dat is jouw mening, geen feitDat balkje dient ten slotte om aan te tonen:

Dat zie je toch van kilometers ver als die zijn kar (bijna) leeg is?ik ben klaar, de volgende mag zijn boodschappen op de band leggen.
Maar dan zeg ik gewoon tegen jou: "jah pipo, je bent het balkje vergeten, moet de kassierster dat ruiken misschien waar jouw boodschappen beginnen?"Als de persoon voor mij geen balkje legt, dan ben ik wel zo petty om mijn boodschappen er gewoon achter te leggen zonder balkje. Soms worden er dan dingen van mij gescand bij de vorige persoon, chaos alom, en als ze naar mij kijken, is mijn standaard antwoord steeds: oei, had je geen balkje gelegd?
Da's ook mijn mening + NEE ge ziet dat niet altijd, of zijt gij het type die veel te dicht komt om over iemands schouder te loeren om te zien waar die mee bezig is? Social distancing bro! En zelfs als ge het kunt zien, er kunnen altijd enkele boodschappen achterblijven die ge niet ziet. Dan zonder die te zien legt ge dat balkje terwijl de persoon voor u die enkele boodschapjes die je niet zag raar naar u kijkt waarom gij bepaalt dat die al klaar is met boodschappen leggen.Maar dat is jouw mening, geen feit
Dat zie je toch van kilometers ver als die zijn kar (bijna) leeg is?
Hoe dik moet je wel niet zijn om een volledige kar af te schermen zodat het onmogelijk in te schatten is dat er maar een paar items resteren?Da's ook mijn mening + NEE ge ziet dat niet altijd, of zijt gij het type die veel te dicht komt om over iemands schouder te loeren om te zien waar die mee bezig is?

Uiteraard, ik zou daarom een hoffelijkheids margin of safety nemen van 40 cm of zo, afhankelijk van mijn inschatting van de foutenmarge van mijn indruk van de leegheid van de voorgaande karEn zelfs als ge het kunt zien, er kunnen altijd enkele boodschappen achterblijven die ge niet ziet.

Volgens mij is "dat soort X" enkelvoud.
Nu je dat uitgetypt hebt besef ik dat je gelijk kan hebbenVolgens mij is "dat soort X" enkelvoud.

Dit.Afhankelijk van de situatie; is er iemand voor mij en ligt er nog geen balkje dan leg ik er een voor mij. Als er ook iemand achter mij staat terwijl ik het balkje pak, dan neem ik er direct 1 extra om het achter mijn boodschappen te leggen.
De plaatselijke "Ge zijt van X" fb-groep is altijd een goede plek om dat te oefenen, meningen hebben.Dit.
Ik had geen idee dat dit zo'n polariserend onderwerp was zeg. Al die meningen die ik niet heb!
Bedank @Chill Panda maar, het is nu net zo eentje gewordenDit.
Ik had geen idee dat dit zo'n polariserend onderwerp was zeg. Al die meningen die ik niet heb!
Er wordt niet gepolariseerd, we hebben gewoon een licht verschillende visie over iets compleet irrelevant en oninteressantDit.

volgens mij kan het beide.
Je weet toch hopelijk wel dat veel supermarkten die (nog) niet aanbieden? Van de 6 winkels die ik regelmatig (meermaals per maand) bezoek, zijn er 2 die dat wèl hebben.Lol beurtbalkje. Welke gepensioneerde staat er nu nog aan te schuiven aan die bemande kassa's.
Mensen die niet heel de dag tijd hebben gaan gewoon aan de zelfkassa.
![]()
Er zijn dus nog winkels die dat niet hebben .Lol beurtbalkje. Welke gepensioneerde staat er nu nog aan te schuiven aan die bemande kassa's.
![]()
. Nee. Liever 7 kassa's nooit gebruiken.Als je echt een overvolle kar hebt gaat het toch sneller aan een bemande kassa hoor. En soms hangt er ook een melding "max. X artikelen" bij de zelfscankassa.Lol beurtbalkje. Welke gepensioneerde staat er nu nog aan te schuiven aan die bemande kassa's.
![]()