Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kassierster: da's 5 euro (2 seconden) en 34 cent (3 seconden).Waarom is het 'traag' als klanten met gepast geld betalen, maar is het niet traag als een klant met een groot genoeg biljet betaalt en de kassier (liefst gepast) geld moet teruggeven?
Vorige week achter zo een bomma gestaan. Die moest dan nog 2 rekeningen hebben ook. 2 keer in die dwaze muntjes scharten.Kassierster: da's 5 euro (2 seconden) en 34 cent (3 seconden).
Klant: da's dan 35 euro (67 seconden om de briefjes van 5 en 10 euro uit elkaar te prutsen en te hertellen vooraleer je ze aan de kassierster geeft) en 78 (78 seconden om alle muntstukken op de band te gooien, te tellen, te hertellen, de overige stukken terug op hun plaats te steken) centjes, astemblieft!
Wat ze hieronder hebben gezegd. Niemand telt snel geld. De enige aanvaardbare optie om gepast geld te geven is als het om 1 zaak gaat en het een rond getal is. EN DA'S NOOIT.Waarom is het 'traag' als klanten met gepast geld betalen, maar is het niet traag als een klant met een groot genoeg biljet betaalt en de kassier (liefst gepast) geld moet teruggeven?

Dit is voor mij nog een grotere non-discussie dan frikandel of curryworst![]()
volgende thread: met gepast geld betalen aan de kassa?Wat ze hieronder hebben gezegd. Niemand telt snel geld. De enige aanvaardbare optie om gepast geld te geven is als het om 1 zaak gaat en het een rond getal is. EN DA'S NOOIT.![]()
![]()
![]()
Bij grote biljetten is het wél snel, omdat uw kassa u perfect zegt hoeveel ge moet geven, ge hebt ook uw aparte vakskes per muntje dus ge kunt snel bv. 5,33 EUR geven omdat ge perfect weet waar alles ligt. Een klant heeft nooit zo'n efficiënte portefeuille.
Iedereen zou vakantiejobs moeten doen bij de supermarkt en alles zou veel efficiënter verlopen![]()
Omdat het lange hamburger is.Dit is voor mij nog een grotere non-discussie dan frikandel of curryworst![]()
Da's pas ne kut winkelOmdat het lange hamburger is.
En ik was al vergeten dat ge een balkje moet leggen, ik ga uitsluitend naar de Colruyt. De vrouw gaat naar de balkjes winkels.
Gij pre Corona ging ik daar ontbijten met al hun proevertjes en koffie. Nu is het een pak minder.Da's pas ne kut winkel![]()
![]()
![]()
Sorry maar deze thread triggert me sterk.
"Supermarkten, toch niet zo super?"volgende thread: met gepast geld betalen aan de kassa?

ik zet em dan zelf terwijl ik ongemerkt een pakske condooms bij hun boodschappen schuif. T'is hilarisch bij koppelsChill Panda iere met mijn post te stelen om ne topic van te maken huh.
Ge hoort dat balkje achter uw boodschappen te leggen (of in Dirkjan youknowwhat) en nergens anders gvd! Tenzij ge fysiek niet in staat zijt om aan die balkjes te geraken, ok. Maar anders zijde gewoon asociaal bezig en leg ik mijn boodschappen achter de uwe. Moogt ge het uitleggen aan de kassierster dat dat uw boodschappen niet zijn terwijl ik doe alsof ik druk op mijn gsm bezig ben. Kan ook asociaal doen é!![]()
ik zet em dan zelf terwijl ik ongemerkt een pakske condooms bij hun boodschappen schuif. T'is hilarisch bij koppels

Om na 3 uur vergaderen een akkoord te bereiken op “zeg maar voor of na”.Waarom @Chill Panda, waarom?
Nu heeft de klantendienst misschien voor elke vraag een vergadering moeten houden om de volgens hun correcte etiquette te bepalen.![]()