Beurtbalkje aan de kassa

Waar plaats jij het verdeelbalkje?

• Voor mijn boodschappen

Stemmen: 7 6,0%
  • Na mijn boodschappen

Stemmen: 86 73,5%
  • Wisselt af

Stemmen: 24 20,5%

• Totaal aantal stemmers
    117
Altijd erachter*. Als de persoon voor mij er geen heeft geplaatst en er nog boodschappen op de band liggen, zet ik er ook één voor.

*Niet in de Colruyt. Zo'n balkje achter uw kar leggen ziet er nogal belachelijk uit. Ik zet dat er meestal voor, dat oogt wat beter.

Aan alle incompetenten die géén verdeelbalkske zetten: een dikke FU. Groeten - alle kassiers ter wereld.
Nog tips nodig om te winkelen zonder te irriteren?

• GEEN GEPAST GELD, hou uw centen bij miljaar. Betaal met de kaart (= geweldig) of met een groot genoeg biljet. Gepast = traag.
  • Leg uw drank PLAT in de richting van de band. Jezus heremija. Hoe moeilijk kan het zijn? Al genoeg flessen cola mogen dweilen hoor.
  • Zeg 'goeiendag', 'bedankt', 'tot de volgende'. Niks zeggen is echt klote. Of meteen beginnen met disclosures à la 'hier nog 5 brikken melk'. Misschien eerst eens ne 'hallo' zeggen?
  • Als uw kar vol lege zakken staat, heft die ff op. We zijn verplicht het na te kijken en ge maakt het alleen maar awkward.
  • Als ge iets pikt, doe het dan wat subtiel want anders moeten we weer awkward vragen of ge iets gepikt hebt.
  • Als er namiddag groenten of vlees niet meer in de rekken liggen is de kans klein dat er nog vanachter zijn. Vlees sowieso niet, groenten soms.
  • Bananendozen: beschikbaarheid afhankelijk van filiaal, meestal worden die meteen geplet.

Waarom is het 'traag' als klanten met gepast geld betalen, maar is het niet traag als een klant met een groot genoeg biljet betaalt en de kassier (liefst gepast) geld moet teruggeven?

Waarom is het 'traag' als klanten met gepast geld betalen, maar is het niet traag als een klant met een groot genoeg biljet betaalt en de kassier (liefst gepast) geld moet teruggeven?
Kassierster: da's 5 euro (2 seconden) en 34 cent (3 seconden).

Klant: da's dan 35 euro (67 seconden om de briefjes van 5 en 10 euro uit elkaar te prutsen en te hertellen vooraleer je ze aan de kassierster geeft) en 78 (78 seconden om alle muntstukken op de band te gooien, te tellen, te hertellen, de overige stukken terug op hun plaats te steken) centjes, astemblieft!

Kassierster: da's 5 euro (2 seconden) en 34 cent (3 seconden).

Klant: da's dan 35 euro (67 seconden om de briefjes van 5 en 10 euro uit elkaar te prutsen en te hertellen vooraleer je ze aan de kassierster geeft) en 78 (78 seconden om alle muntstukken op de band te gooien, te tellen, te hertellen, de overige stukken terug op hun plaats te steken) centjes, astemblieft!
Vorige week achter zo een bomma gestaan. Die moest dan nog 2 rekeningen hebben ook. 2 keer in die dwaze muntjes scharten.
Als klap op de vuurpijl was ze een pak koffie vergeten dus mocht ik daar nog 2 min langer staan wortel schieten.

Wat ze hieronder hebben gezegd. Niemand telt snel geld. De enige aanvaardbare optie om gepast geld te geven is als het om 1 zaak gaat en het een rond getal is. EN DA'S NOOIT. :angry: :angry: :angry: :angry:

Bij grote biljetten is het wél snel, omdat uw kassa u perfect zegt hoeveel ge moet geven, ge hebt ook uw aparte vakskes per muntje dus ge kunt snel bv. 5,33 EUR geven omdat ge perfect weet waar alles ligt. Een klant heeft nooit zo'n efficiënte portefeuille.

Iedereen zou vakantiejobs moeten doen bij de supermarkt en alles zou veel efficiënter verlopen :tongue:

Dit is voor mij nog een grotere non-discussie dan frikandel of curryworst :laugh:
Wat ze hieronder hebben gezegd. Niemand telt snel geld. De enige aanvaardbare optie om gepast geld te geven is als het om 1 zaak gaat en het een rond getal is. EN DA'S NOOIT. :angry: :angry: :angry: :angry:

Bij grote biljetten is het wél snel, omdat uw kassa u perfect zegt hoeveel ge moet geven, ge hebt ook uw aparte vakskes per muntje dus ge kunt snel bv. 5,33 EUR geven omdat ge perfect weet waar alles ligt. Een klant heeft nooit zo'n efficiënte portefeuille.

Iedereen zou vakantiejobs moeten doen bij de supermarkt en alles zou veel efficiënter verlopen :tongue:
volgende thread: met gepast geld betalen aan de kassa?

Omdat het lange hamburger is.

En ik was al vergeten dat ge een balkje moet leggen, ik ga uitsluitend naar de Colruyt. De vrouw gaat naar de balkjes winkels.
Da's pas ne kut winkel :angry: :angry: :angry: :angry:
Sorry maar deze thread triggert me sterk.

Chill Panda iere met mijn post te stelen om ne topic van te maken huh.

Ge hoort dat balkje achter uw boodschappen te leggen (of in Dirkjan youknowwhat) en nergens anders gvd! Tenzij ge fysiek niet in staat zijt om aan die balkjes te geraken, ok. Maar anders zijde gewoon asociaal bezig en leg ik mijn boodschappen achter de uwe. Moogt ge het uitleggen aan de kassierster dat dat uw boodschappen niet zijn terwijl ik doe alsof ik druk op mijn gsm bezig ben. Kan ook asociaal doen é! :angry:

Chill Panda iere met mijn post te stelen om ne topic van te maken huh.

Ge hoort dat balkje achter uw boodschappen te leggen (of in Dirkjan youknowwhat) en nergens anders gvd! Tenzij ge fysiek niet in staat zijt om aan die balkjes te geraken, ok. Maar anders zijde gewoon asociaal bezig en leg ik mijn boodschappen achter de uwe. Moogt ge het uitleggen aan de kassierster dat dat uw boodschappen niet zijn terwijl ik doe alsof ik druk op mijn gsm bezig ben. Kan ook asociaal doen é! :angry:
ik zet em dan zelf terwijl ik ongemerkt een pakske condooms bij hun boodschappen schuif. T'is hilarisch bij koppels

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan