Uiteindelijk ben je gewoon kwaad dat je niet meer diezelfde voordelen hebt die zij hadden.
Ik denk ook dat dit het grootste zeer is. Gemakshalve wordt er dan inderdaad vergeten dat er zeker andere voordelen zijn waar nu van genoten wordt, die er toen niet waren. Ik ben van '87 en was een dikke laatkomers in onze familie waar al drie kinderen waren. Dat maakt dat mijn vader er *slik* 55 was toen ik tevoorschijn (ongetwijfeld ongepland) kwam. Die is inderdaad op zijn 58 met gouden handdruk op pensioen gegaan bij hervorming om huisvader te worden. Heeft altijd wel met een leuke band met mijn pa (intussen overleden) gezorgd maar het inkomen dat die mens had was wel niet bepaald om over naar huis te schrijven. Niet dat ik dat gemerkt heb bij het opgroeien maar het wel pijnlijk duidelijk toen er sprake was van een rusthuis.
Dus tja, dan ga ik liever onder huidige omstandigheden werken en best goed mijn boterham verdienen.
. Anders lijkt het maar gefocused op 1 bevolkingsgroep
.
. Ik blijf ondertussen ouderwets bij mijn (boomer) argumenten.
, ben mijn hersenen aan het pijnigen om de verkiezing te achterhalen waar op de stembrief met rood potlood (jajaja dat heeft echt bestaan) moest aangeduid worden( gewenst vierkantje rood kleuren) wat wij (toekomstige) boomers verkozen :