Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ha, was dat aan die Céline dat ik dat moest doorgeven? Ik dacht Celien Hermans... Volgende keer duidelijker zijn.Pertang via via mijn nummer doorgegeven aan Celine 'tje. Waiting by the phone like a mothafucka...
Komeet heeft zijn kans gemist.
Komeet zal zijn kans wel meermaals gepakt hebben, daar moet je niet aan twijfelenKomeet heeft zijn kans gemist.

Naar het schijnt ging het over een slippertje met onze SEO. Hij had het concept "meteor shower" verkeerd begrepen.Metejoor was zo onder de indruk van zijn ontmoeting met Sociaal Incapabele Michiel dat hij er een slippertje mee heeft begaan. Daar liep het fout
Ah dus als het u uitkomt ben ik dat wel nogNaar het schijnt ging het over een slippertje met onze SEO. Hij had het concept "meteor shower" verkeerd begrepen.
hij betekende ook het einde van de dino's. FUCK YOU METEJOOR
Je hebt het aanbod om uw titel af te staan nooit aangenomen. Bijgevolg werd je nu op een andere manier genomen.Ah dus als het u uitkomt ben ik dat wel nog
Ok dan gebruik ik even mijn macht en titel om u naar P&A te verbannen.Je hebt het aanbod om uw titel af te staan nooit aangenomen. Bijgevolg werd je nu op een andere manier genomen.
Ha, ik wist niet dat Metejoor een transgender is. Het was vroeger dan Jorina? Hopelijk deed het deugd.Also die shower was met toenmalige mevrouw Metejoor.
Ge zijt zelf Mister Vanrossem, ge zou het moeten weten. Maarja als Celientje u verlaat omdat je nog altijd u groentjes niet opeet moet je dat niet op u SEO uitwerkenHa, ik wist niet dat Metejoor een transgender is. Het was vroeger dan Jorina? Hopelijk deed het deugd.
Mister Vanrossem heeft mij net erkend dus ja.![]()
Waarde gij hier nog SEO? Hoogstens hulpje, van het hulpje van de super SEO
The man that precedes his legend, begrijp ikMister Vanrossem heeft mij net erkend dus ja.
En gij zijt nooit iets geweest. Gij zijt alleen maar iemand die de avatar van de Ruigen heeft gepikt en sindsdien hebben we de Ruigen nooit meer gezien.
Na de onthullingen van Ellen van Blind getrouwd
Na de ontboezimingen van Antwerp Housewive Kiki
Na de breuk met Britt
En de fling met de Miss België
moeten we eerlijk zijn, die Metejoor is een alfaman.