Ben je reeds betrapt geweest tijdens masturberen?

Ik dacht altijd dat als een man zoiets zou doen in een wc kotje dat hij dat rechtstaand zou doen richting de pot zoals wanneer hij zou plassen maar eigenlijk is dat gewoon juist andersom?
 
Ik dacht altijd dat als een man zoiets zou doen in een wc kotje dat hij dat rechtstaand zou doen richting de pot zoals wanneer hij zou plassen maar eigenlijk is dat gewoon juist andersom?
Ik zou dat ook verwachten maar ik ben er nu echt wel benieuwd naar hoe die vlekken op de deur gaan oplichten onder UV. 🧐
 
Ik dacht altijd dat als een man zoiets zou doen in een wc kotje dat hij dat rechtstaand zou doen richting de pot zoals wanneer hij zou plassen maar eigenlijk is dat gewoon juist andersom?
Volgens mij ga je toch ook niet perfect in de pot mikken als je dat doet.

Zitten lijkt me dan toch een betere optie?
 
Ik neem soms wel eens een kakpauze op het werk die wel tijd in beslag neemt. Na het lezen van dit topic heb ik nu wel schrik gekregen dat er mensen zouden denken dat ik een fappauze pak ipv kakpauze :unsure:
Ik hoop dit ik tegen morgen dit topic ben vergeten, ik heb geen zin om na te denken bij iedereen die iets langere wc pauze of ze nu gewoon gekakt hebben of iets anders.
 
Ik neem soms wel eens een kakpauze op het werk die wel tijd in beslag neemt. Na het lezen van dit topic heb ik nu wel schrik gekregen dat er mensen zouden denken dat ik een fappauze pak ipv kakpauze :unsure:
Ik hoop dit ik tegen morgen dit topic ben vergeten, ik heb geen zin om na te denken bij iedereen die iets langere wc pauze of ze nu gewoon gekakt hebben of iets anders.
Pertang ik zag in de hoofding dat nineshots iets had gepost hier, pretty underwhelming eigenlijk :p
 
Nu snap ik waarom het kotje van de ventenwc hier 5 meter diep is en dat van de vrouwenwc een stuk minder. Een vloer is rapper gekuist dan een muur :unsure:
 
op het werk kan ik eigenlijk ook steeds betrapt worden. Dat maakt het misschien ook zo spannend.
Maar ik heb wel een goed truukje.

Ik leg op voorhand een balpen onder mijn bureau. Stel dat er dan toch iemand zou langs komen, kruip ik meteen onder mijn bureau, om alles terug "op zijn plaats te steken". En dan zou ik zeggen "aha daar is mijn balpen". Maar gelukkig nog nooit nodig gehad.
Misschien wel eens iemand die zich afvraagt waarom de vernis afschilftert onderaan uw bureake.
 
1 keer een close call gehad vroeger toen ik mijn broer mijn slaapkamer voelde naderen dankzij mijn spiderzintuig. Het ergste was dat ik 3 kwart onderweg was mijn ballen leeg te spuiten int kleenexske. In een nietsontziende reflex mijn broek en dito onderbroek nog kunnen optrekken terwijl de laatste deel jizz uit mijn piet schoot (mijn onderbroek en heel mijn bazaar helemaal flooded. Vervolgens op ne miraculeuze manier ne pokerface kunnen opzetten terwijl mijn broer binnenkwam en mijn half besmeurde rechterhand in mijn broekzak kunnen steken. Ik denk wel dat hij ne vermoeden had wat er gaande was :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Deze topic doet mij 8 jaar terugreizen in de tijd.

Toen werd er een collega op het werk betrapt die doodleuk stond te jossen voor de urinoir.

Dit werkt er ondertussen ook al 8 jaar niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan