Behoor jij tot de miljardairsklasse?

Ik vertel niemand over die 17 miljoen die ik in het terrarium van Louis mijn bidsprinkhaan heb verstopt. Totaal onvindbaar.

Louis heeft trouwens voor nakomelingen gezorgd, bij interesse stuur een liefdesbrief naar aarschotstraat 69 in Westrosebeke.

Bedankt sloeber.

Yo-Han en Jipser, één van jullie twee moet toch eens een avatar voorzien hoor.
Want nu lijken jullie precies Jip en Yanneke.
Of Gerben en Clementine.

Een miljoen seconden is dik 11 dagen, maar 1 miljard seconden is dik 31 jaar. Let that sink in.

Als ik mijn huis en gronden meetel heb ik wel een miljoen ja, maar da's nog een jaar of 8 van de bank. :)

Als ik mijn huis en gronden meetel heb ik wel een miljoen ja, maar da's nog een jaar of 8 van de bank. :)
Euh, dat is hier wel het elite miljardairstopic hé. Wie spreekt er nu over een miljoen, dat ge nog niet hebt bovendien.

Mja, da's op het randje toch, zenne.
Ge kunt het nog wel goedmaken met een schoon rosse one night stand te posten in het desbetreffende topic.

Vilebrequin gast.
Lacoste, wat voor armoezaaiers gaan ze hier nog allemaal binnen zwieren. Dat snap ik toch niet, zenne.
Op Knokke Le Zoute zou dat nu toch geen waar zijn.
Knokke is voor wannabe-richies. Paupers met nog geen 100 mio aan assets. Hier op Bali zijn het teenslippers, shortje en t-shirt. Nobody cares.

Terug
Bovenaan