Battlefield 6

Escalation speel ik eigenlijk veel meer dan conquest, vind het echt goed gedaan... en de matchen duren ook langer. BC2 en BF3 ook veel gespeeld BF4 iets minder.. En dan was BF1 nog echt de laatste goede BF game van de laatste jaren. BF V eventjes gespeeld, was oké maar het mist iets... BF2042 via PS+ paar keer gespeeld maar vond het maar niks. BF6 is toch wel een verademing, hopelijk veranderen ze niet teveel meer aan de gameplay, dit zal toch de MP shooter van het jaar zijn en volgend jaar.

Waar beste aankopen voor het spel op pc? Gewoon via Steam?

Heb jaren cod gespeeld en aangekocht via battle.net
Steam is op dit moment het beste. Via EA launcher waren er wat problemen, ik vermoed dat die wel opgelost zullen zijn, maar Steam = :love:

Heeft er iemand een video van de multiplayer? Volgens mij is dit spel gewoon TEVEEL voor mijn brein, klopt dit? Is het niet zo dat je links en rechts 5 granaten ziet, voor en achter jou 12 spelers en boven jou 7 vliegtuigen? Iets te hectisch? Of is dit niet zo?

Heeft er iemand een video van de multiplayer? Volgens mij is dit spel gewoon TEVEEL voor mijn brein, klopt dit? Is het niet zo dat je links en rechts 5 granaten ziet, voor en achter jou 12 spelers en boven jou 7 vliegtuigen? Iets te hectisch? Of is dit niet zo?
Ja dat is zo. Bijkomstig zijn er al heel veel spelers hoog level met veel unlocks, wat het er niet simpelder op maakt voor mezelf als casual fps speler.

Maar waarom moet je een video gelinked krijgen?
Zet gewoon een live stream op op twitch of youtube, er zijn er duizenden aan streamen. :)

Gisteren spel van mijn broer gekregen. Eventjes gespeeld. Maar damn, ik suck er wel in eerlijk gezegd. Ben COD gewoon. Dit is toch heel anders. Iemand beginner tips ofzo 😅? Zou ook graag op de grote maps met de sniper spelen. Maar is die eerste sniper de moeite?
Ik denk dat ik nog veel ga moeten leren in de wereld van battlefield...🙈

Gisteren spel van mijn broer gekregen. Eventjes gespeeld. Maar damn, ik suck er wel in eerlijk gezegd. Ben COD gewoon. Dit is toch heel anders. Iemand beginner tips ofzo 😅? Zou ook graag op de grote maps met de sniper spelen. Maar is die eerste sniper de moeite?

Check je environment rondom jou, flanken, gebruik de minimap, ga mee met je squad, niet rushen.
Gecontroleerd schieten en als je mag leeg is swappen naar gun, reload wanneer je het safe is en in cover. Gebruik je omgeving.

Minder als een zot rond lopen (rushen) zoals gelijk in COD, beetje meer afwachten.

Een rol spelen en niet K/D najagen zoals in COD.

Met welke klasse spelen jullie eigenlijk?
Ik ben wel heel benieuwd naar de battle royal mode van BF6. Gaat mij iets meer liggen denk ik.

Met welke klasse spelen jullie eigenlijk?
Ik ben wel heel benieuwd naar de battle royal mode van BF6. Gaat mij iets meer liggen denk ik.

Meestal engineer, altijd het coolste gevonden om de vehicles te bestrijden. Support wissel ik ook soms naar als het een map/mode is met minder vehicles. Recon en assault speel ik eigenlijk nooit.

Support hier, omdat mijn reflexes en aim niet meer up-to-date zijn. Speel liever iets meer relaxer op second row en deel ammo uit en fixeer mij op revives. Duels en rushen naar objectief durft ik ook nog maar dan meer als last man standing/ spawnpunt.

Deze battlefield valt zeker te pruimen en nen betere uit de reeks maar oude demonen duiken toch weer op, namelijk one-shotted meestal (hit registratie/tick rate servers) en dood achter cover.

kspeel ook meer voor objectives, kd kan mij gestolen worden.
Op een map (cross player, ik als enige psn speler ..) was het eens dat niemand aanviel, iedereen zat te snipen.
Ik was de enige dat pushte voor punten te pakken, 10-15min lang werden er geen punten ingenomen.

Meestal speel ik assault of support (voor tanks uit te schakelen).
laatste paar matchen ook met sniper gespeeld, dan haalt ge wel veel assists met die drone.

Zo zijn we door 1 punt gebroken op een map. Iedereen wou A pushen, drone genomen, dan gezien dat er aan B eigenlijk maar 3-4 man zat voor te verdedigen, punt B ingenomen en dan naar A gepusht.

Ben dit weekend beginnen levellen op bots-servers, ik weet niet of ik het ben maar headshots is zelfs geen instant kill terwijl ik wordt neergeschoten met een paar kogels na een magazijn leeg te schieten op de tegenstander.

Gisteren een hele middag gespeeld maar mij toch serieus liggen ergeren aan het gebrek aan teamwork.
Tanks die gewoon de hele game achteraan rond de base blijven stil staan, den helft dat voor sniper gaat en ver weg blijft van de checkpoints, amper iemand die je revived... Zo een paar potjes na elkaar dat ik telkens in zo een kansloos team terecht kwam. Konden met moeite 1 checkpoint in handen houden. Dat ze dan geen objective mode spelen als ze er niet voor willen gaan.
Hopelijk betert dit nog wat eens de nieuwe COD uitkomt.
Gelukkig kom ik toch nog heel af en toe eens in een goede squad terecht met mensen die samenwerken.

Terug
Bovenaan