Battlefield 2042

Battlefield 2042

BF2042 is gewoon achteruitgang punt.
In mijn ogen slechtste BF ooit , iedereen dat BF sinds het begin gespeelt heeft zal dit beamen.
Niet alleen kwa bugs , maar maps design is gewoon slecht 128 man wauw boeien 64man op BF3 BF4 is veel intenser.
Overal bots, flutspel in mijn ogen.
Hopelijk maken ze er nog iets van met de tijd , maar nu op deze moment damn u lol

Heb het bij mijn bundel met de ps5 gekregen maar had er toch meer van verwacht.
Veel te grote mappen en te weinig actie imo

Blijkbaar een hele kliek devs van dice weggegaan. Nu zitten ze daar met een hoop interims die nog nie eens het geluid van de geweren op hetzelfde niveau als de vorige delen kan krijgen. Ik vrees dat de battlefield die we kennen van vroeger dood is en mogelijk niet meer gaat terugkomen. Of de devs die bij dice zijn weggegaan moeten een indie studio maken en een nieuwe shooter maken, zoals bijvoorbeeld hell let loose

In mijn ogen slechtste BF ooit , iedereen dat BF sinds het begin gespeelt heeft zal dit beamen.
Niet alleen kwa bugs , maar maps design is gewoon slecht 128 man wauw boeien 64man op BF3 BF4 is veel intenser.
Hopelijk maken ze er nog iets van met de tijd , maar nu op deze moment damn u lol

Veel zaken kunnen ze misschien nog patchen maar aan het map design kunnen ze helaas niks meer doen denk ik. Op dat vlak valt het inderdaad tegen.
Deze filmpjes vatten het wat samen:

Grafisch op console is dat precies toch ook een paar stappen terug als je het vergelijkt.

Ik kan ook bijna geen xp verzamelen. Een kwartier lopen naar een vlag, doodgeschoten worden, nog eens proberen.

Grafisch op console is dat precies toch ook een paar stappen terug als je het vergelijkt.

Ik kan ook bijna geen xp verzamelen. Een kwartier lopen naar een vlag, doodgeschoten worden, nog eens proberen.

In het begin best even wat wapens levellen door trgen bots te spelen. Het was bij mij in het begin ook een ramp maar eens je de mappen wat kent en wat betere wapens hebt, loopt het wel los. Kan mij er nu wel echt mee amuseren.

Map design kunnen ze niets aan doen , maar ik bedoel gewoon andere mappen uit de oudere BF zijn nog heel deel leuke mappen die niet in Portal
zitten hoor.Ik heb op Tweakers gezien dat zei er ook niet over te spreken zijn heb een pic waar op staat wie allemaal vertrokken is bij Dice echt niet normaal, kan het aannemen dat daar niks deftig meer ontwikkeld word.

Nu, het feit dat de geruchten aangeven dat de volgende BF een hero shooter zou worden bewijst eingelijk dat ze helemaal een nieuwe, totaal verkeerde richting uitwillen (imo).

Voor de mensen zoals mij die niet weten wat doen met hun refundmonies van Battlefield 2042:
I present to you: Clownfield 2042

Laatste deftige Battlefield was 4. Al de rest erna was crap.

Hardline was nog goed in het begin, met die car chases. Precies of je in de gameversie van de film Heat speelde. Tot iedereen de bazooka had unlocked en car chases gedaan waren doordat het opeens one shot one kill was. Weg car chases

Laatst bewerkt:
Nu, het feit dat de geruchten aangeven dat de volgende BF een hero shooter zou worden bewijst eingelijk dat ze helemaal een nieuwe, totaal verkeerde richting uitwillen (imo).
Misschien als spin-off zoals Battlefield Heroes destijds (dat spel met Team Fortress 2 graphics)

32 man op een kleinere map was nog intenser en vooral tactischer. Je moest goed samenwerken met je squad en squads moesten ook samen werken. Bij 64 liep iedereen maar wat rond. Veralgemening en hing af van map tot map, maar goed.

En ook deels smaak. 8vs8 was ook dikke fun op BF4 als je met 8 mensen die je "kende" op Discord zat, of nog beter met 16 uit je eigen community zodat je elkaar "kende" en je half kan zeveren tegen elkaar en half het spel speelde.

En zelf "gamemodes" uitvinden, zoals de beste spelers knife only tegen de rest pistol only :D (en de pistols verloren nog)

Klopt ja. Dankzij EA Play op Xbox XS om op te warmen nog eens de oudere Battlefields gespeeld en die zagen er beter uit. Battlefield 4 op PC met alles op max ziet er beter uit en draait vlot aan 144fps. Speelt ook een stuk lekkerder

Klopt ja. Dankzij EA Play op Xbox XS om op te warmen nog eens de oudere Battlefields gespeeld en die zagen er beter uit. Battlefield 4 op PC met alles op max ziet er beter uit en draait vlot aan 144fps. Speelt ook een stuk lekkerder
niets over dit bericht, maar ge weet toch dat je meerdere berichten kan citeren ipv 4 verschillende posts te maken ? :)

vind de game nog ok
ze hebben idd de mappen te groot gemaakt waardoor er op sommige momenten geen actie is.
je moet juist in de actie kunnen spawnen.
ik had ook liever gewoon de 4 classes gelijk de vorige games gezien.
wel enkele kleine bugs die me storen
de reload knop die dikwijls blijft staan op mijn scherm en het niet door de sights kunnen aimen soms.
hopelijk kunnen deze opgelost worden in een update

Zijn er eigenlijk manieren om een refund te bekomen? Ik voel mij eerlijk gezegd vrij hard opgelicht door EA/Dice door hun valse beloftes en nul support. Hier moet op Europees niveau toch regels voor zijn? Kan ik bij een instantie klacht indienen?

Terug
Bovenaan