Battlefield 2042

Battlefield 2042

BF3 speelt gewoon leuker , de maps zijn ook veel beter dan in BF4.
Op BF3 zitten nog heel veel spelers als je alle map packs hebt, vermoed 600man ongeveer, speel nog alle dagen op volle 64man servers hoor.
BF4 is een heel goed spel, maar de gameplay van BF3 was gewoon het best ik al gezien heb en ik heb nu nog 2 map packs bijgekocht lol
Als je aan bijna alle BF fans vraagt welke de beste zijn zullen de meeste zeggen BF3 Bad company 2 en dan BF4, heb zelfs een tijd geleden nog BF2 gespeelt lol en dat was ook nog pak volk op echt ook een leuk spel.
Close Quarters speel ik ook nog veel Ziba tower zalige map.
Speel nog maar is een tijdje BF3 CoBaIT je zal zien dat de maps en gameplay beter was .

Het leuke is ook dat je geen monster van pc nodig hebt voor BF3.

BF3 nog eens aan't downloaden.
Gekocht in 2015 blijkbaar. Time Played: 2 uur :D
Was ook gewoon een kloteboel toen. Crashte voortdurend.

Tegenwoordig speel ik wel veel BFV (sinds gratis op PS+).
Hopelijk gaat het nu wel vlot en zijn er spelers online. Ik had toen de limited edition gekocht blijkbaar, hopelijk zitten de map packs daar dan in, want ik ben niet van plan er nog aan te kopen.

Dan zal je niet op alle mappen kunne spelen hoor, maar je kan wel op Metro,Kharg island,Noshahr canals,Seine crossing,grand bazaar, dat zijn ook top mappen.

Jij hebt de gewone versie gekocht hoor, das veranderd in limited edtition,heb dit zelf ook voorgehad.
Kharg island is zowat lievelingsmap van mij.
Ik heb 574uur in BF3 gestoken.
Ge moet is Metro met 64 man spelen lol das echt heel intens lol

Forumkonijn heeft Battlefield 2042 bijgewerkt met een nieuwe update:

Review

Lees de BeyondGaming-review hier:

Lees meer over deze update...

Dan zal je niet op alle mappen kunne spelen hoor, maar je kan wel op Metro,Kharg island,Noshahr canals,Seine crossing,grand bazaar, dat zijn ook top mappen.

Jij hebt de gewone versie gekocht hoor, das veranderd in limited edtition,heb dit zelf ook voorgehad.
Je had me overhaalt om het nog eens af te halen.
Bij deze ga ik het ook terug verwijderen.

Aangezien spel volledig via battlelog werkt, moet ik direct server joinen ipv eerst in de settings te kunnen duiken.
Haal maar een 80/90 fps, mijn muis is niet zichtbaar in de menu's, dus gewoon onspeelbaar hier..
Tis nog erger dan BF2042 voor mij, en daarvoor heb ik dan een 3090 gekocht :rofl:

Uw muis is niet zichtbaar in menu omdat discord opstaat lol (bug)
Das toch niet normaal dat een 3090 zo'n slechte prestatie's geeft .Ik heb nog een pc beneden met 460GTX 1gb en die draait op Ultra 90FPS
Dat spel draait al jaren perfect bij mij en speel alle dagen, dat kan toch niet man sorry, maar vind het echt spijtig dat je er zo over denkt.
Dat spel draait perfect.
Gewoon ff server in dan settings en dan ff spelen wat is het probleem?
Ik heb 140fps of meer. (1060GTX hahah)
Dat ligt allemaal aan uzelf noob :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Uw muis is niet zichtbaar in menu omdat discord opstaat lol (bug)
Das toch niet normaal dat een 3090 zo'n slechte prestatie's geeft .Ik heb nog een pc beneden met 460GTX 1gb en die draait op Ultra 90FPS
Dat spel draait al jaren perfect bij mij en speel alle dagen, dat kan toch niet man sorry, maar vind het echt spijtig dat je er zo over denkt.
Dat spel draait perfect.
Gewoon ff server in dan settings en dan ff spelen wat is het probleem?
Ik heb 140fps of meer. (1060GTX hahah)
Dat ligt allemaal aan uzelf noob :biglaugh:
gij zijt zelf een noob :rofl:
werkend gekregen ondertussen door origin in game ook uit te schakelen.
zit nu aan max fps van 200.

heeft da spel echt geen toggle op de run :D

en dien battlelog is ook zo fucked hé (is met BF4 ook).
Toont hij aan 28/32, ge joint... tadaaa lege server.

Nee hoor. Ik heb de limited edition gekocht.
Ik herinner het mij nog heel goed dat in de Free Record Shop in de Veldstraat in Gent (jawel) de gewone en limited edition aan dezelfde prijs te koop stonden. Ik wil zeggen 47 euro, maar dat kan ik niet meer verifiëren :)

Seine Crossing :love:
Speelde vroeger altijd 10 000 tickets op SC.

gij zijt zelf een noob :rofl:
werkend gekregen ondertussen door origin in game ook uit te schakelen.
zit nu aan max fps van 200.

heeft da spel echt geen toggle op de run :D

en dien battlelog is ook zo fucked hé (is met BF4 ook).
Toont hij aan 28/32, ge joint... tadaaa lege server.
lol dat doen ze express om hun servers te vullen
maar is zeker niet overal.
Als je op een server klikt en dan show all players kan je effectief zien wie er allemaal aan het spelen is zo doe ik dat en neen ik ben geen BF noob lol dat zijn echt de clans van wie de servers zijn dat die player count geven , maar dat doen ze zeker niet allemaal.
Als je is wilt spelen? https://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/lilarmyman/stats/364029917/pc/

Laatst bewerkt:
lol dat doen ze express om hun servers te vullen
Dat u dat niet weet lol , maar is zeker niet overal.
Als je op een server klikt en dan show all players kan je effectief zien wie er allemaal aan het spelen is zo doe ik dat en neen ik ben geen BF noob lol
ik ook niet hoor ;)
Al aanwezig sedert BF1942 demo

Ik bedoel daarmee dat een noob nooit zo een gamekaart zou kopen.
Als iemand een 3090 koopt dan is het een hardcore gamer daar doel ik op lol
Niet verkeerd verstaan eh no offence

Dit weekend nog eens Battlefield 1 opgezet.
Wat een immens verschil in map-design tussen BF1 en BF2042.
Er is meer cover, meer variatie, meer destruction.
Jammer dat de servers met DLC-mappen van BF1 niet meer zo vol zitten.

Hopelijk zwieren ze gewoon alle mappen van de vorige games in portal.
Even een HD-texture pack voor de mappen van BF3 en vroeger.

Dat is de reden dat ik nooit ben overgestapt op een andere versie 😅. Ik ben geen fervente gamer, maar over de jaren heen wel BF3 blijven spelen op mijn gewone pc.
Bij mij waren het BF2 en BF4.... en BF 2142 die er zeker nog door kon.

5 jaar BF4 gespeeld. Nu na clean install windows nog even zien welke ik ga installen. Misschien de 3 eens! Heb die een jaar of 3 geleden gratis kunnen kopen in origin. Of BF1 toch es proberen.

BF2 BC2, BF3,4 - > Veel betere map design, idd!

De V kon me niet boeien, slechte(re) map design vond ik, en de core gameplay was m'n ding niet.

Dus, na de 3de patch (BF 2042) en deze keer de laatste nieuwe Nvidia driver zijn dit mijn beste speelbare settings.

Eigenlijk best een beetje triestig voor een RTX2060 6GB ... veel filters OFF, veel opties OFF en alles op medium en low :(

Dan heb ik best wanneer er niet al te veel spelers zijn mijn constante 80 a 90 FPS zonder haperend beeld.

Terug
Bovenaan