Battlefield 2042

Battlefield 2042

Denken jullie dat ik het spel vlot kan spelen? (hoeft niet op beste graphics, maar ook niet liever op low ;-) )

https://zippyimage.com/image/mlQCg

Ik zou meer dan low niet verwachten. Uw specs zijn de minimum specs, dus ik zou ook minimum performance verwachten. Kan misschien dat het nog beters als Dice wat patches uitbrengt voor de performance, maar tot dan zou ik er niet te veel van verwachten.

:angry::angry::angry:

Update uitgevoerd en ik kan ingame niet meer vrij rond kijken met muis, ik kan alleen maar naar boven en naar beneden kijken, WTF? :eviltongue:

Hoe kan ik dat aanpassen?

Ik zou meer dan low niet verwachten. Uw specs zijn de minimum specs, dus ik zou ook minimum performance verwachten. Kan misschien dat het nog beters als Dice wat patches uitbrengt voor de performance, maar tot dan zou ik er niet te veel van verwachten.
Jammer.

Welke battlefield raden jullie me dan aan? Of ander shooter game, ik speel enkel online. Wel nog een shooter spel waar er nog veel spelers mee spelen.
Heb de laatste COD getest maar vind de online mappen te klein.
De laatse halo? Een oudere battlefield ? Iets anders?

tis buggier geworden na de update vind ik. Ben dan maar bots aant farmen voor men vehicles te level in solo play. 50mm cannon op die jeep zwaar op ;D

Jammer.

Welke battlefield raden jullie me dan aan? Of ander shooter game, ik speel enkel online. Wel nog een shooter spel waar er nog veel spelers mee spelen.
Daar kan ik u niet mee helpen. Ik had mijn hoop enorm gezet op deze BF, ik amuseer me ermee, maar 't voelt als een game van 30-40€.

Jammer.

Bf 3 en 4

Jammer.

BF3 Is nog altijd de beste, speel die zelf nog alle dagen.Ik heb de 4 wel het meest gespeelt, maar BF3 is best en kost niet veel.
Legendarische mappen Kharg island moet je zeker is spelen,Caspian border,Gulf of oman,Karkand, metro,tehran highway,seinne crossing,ziba tower,grand bazaar,Sharqi penninsula,noshra canals,Damavand peak, zeker proberen.

Kopen kopen kopen , beste game ervaring, dit was een meesterwerk.

BF3 Is nog altijd de beste, speel die zelf nog alle dagen.Ik heb de 4 wel het meest gespeelt, maar BF3 is best en kost niet veel.
Legendarische mappen Kharg island moet je zeker is spelen,Caspian border,Gulf of oman,Karkand, metro,tehran highway,seinne crossing,ziba tower,grand bazaar,Sharqi penninsula,noshra canals,Damavand peak, zeker proberen.

Kopen kopen kopen , beste game ervaring, dit was een meesterwerk.
Thx voor je reactie. :)
En online nog veel spelers (bf3?) Of veel meer voor bf4? Want k speel enkel online

Laatste update heeft het helemaal verkloot. AA duurt 2 keer zo lang om te locken dus nightbird festijn, en de 30mm canon doet minder damage dan een handgun lol. Ik raak iemand letterlijk 5 keer van vlak bij en die heeft nog meer dan 50% hp...

Terug
Bovenaan