Battlefield 2042

Battlefield 2042

Hij heeft het gaan opzoeken en ik mocht het spel niet opstarten, das straf dat ze bij u niks van gezegd hebben.
Ik ben BF games wat beu aan het worden.Ik speel ze al vanaf BF2 en ze gaan steeds verder achteruit .Ik heb het niet over hun bugs, lijkt veel op cod als je in een voertuig stapt etc.. dat kan ik niet begrijpen.

Het draait ook heel slecht op mijn PC en echt goed ziet het er ook niet uit.
het draait op niemand zijn pc goed hoor :D

Als je met specs zit die te dicht bij de minimum requirements aanleunen, en je hebt de game rechtstreeks gekocht bij EA i.p.v. via Steam is het sterk aan te raden dat je de game kan testen om dan in <24 uur eventueel een refund aan te vragen, anders is het niet meer mogelijk:
Je kunt een terugbetalingsverzoek indienen:
  • Binnen 24 uur nadat je de game voor het eerst gestart hebt
  • Binnen 14 dagen na aanschaf als je de game nog niet opgestart had.
  • Binnen 14 dagen na de releasedatum als je de game gereserveerd had en de game nog niet opgestart had.
Welk van deze als eerste plaatsvindt.

Gewoon portal blijven spelen en hopen dat er beter drivers uitkomen.Ik zal misschien mijn cpu ook overclocken.
Staat een mugen 4 op dus die is mooi cool.

meh kheb tussen de 70-90 fps op high voor mij goed genoeg (1440p)
ik rond de 110-120 meestal, deels op low, 1440p, maar het beeld voelt niet vloeiend aan op mijn 165hz monitor.
Speelt wel vlot als ik in portal server kies met 32m of 64m max.

als ik alles op ultra zet, schommelt het tussen de 80/90 - 110.

Ja dat begrijp ik ,maar men specs no good.
I54690K
8GB ram
1060 GTX 6gb

Draait hier nochtans vlotjes tss de 50 en 60 fps op 1440p dankzij de settings van Koekatsjoe (denk toch dat hij het was :p).

I7 4770
16GB ram
1060 GTX 6gb

Voor zover ik kan zien is uw CPU zelfs ietske beter dan die van mij.

Hoh, met mijn systeemke ben ik daar tevreden mee :D.

Ge merkt ook amper verschil tss low & medium settings, dus grafisch ziet het er allemaal nog goed uit.

Draait hier nochtans vlotjes tss de 50 en 60 fps op 1440p dankzij de settings van Koekatsjoe (denk toch dat hij het was :p).

I7 4770
16GB ram
1060 GTX 6gb

Voor zover ik kan zien is uw CPU zelfs ietske beter dan die van mij.
Ik heb in Portal 50fps
Maar in het gewone spel of als er veel volk op server is maar 20A30 Fps daarom ik het spijtig vind ik heb veel lag.
Ik speel wel op 2560 1080 resolutie alles op low
Het is gewoon onspeelbaar hier .
Das straf dat jij zoveel fps hebt, hier draait het van geen kanten.

Hier begint het eindelijk een beetje te klikken. Even op een solo server tegen bots gespeeld. Maps wat leren kennen en wat attachments voor de M5A1 unlocken. Kan nu toch al een beetje deftig meespelen op gewone servers.

Hier begint het eindelijk een beetje te klikken. Even op een solo server tegen bots gespeeld. Maps wat leren kennen en wat attachments voor de M5A1 unlocken. Kan nu toch al een beetje deftig meespelen op gewone servers.
Kunt ge attachments unlocken tegen bots? Tijd om eens effe solo te gaan dan en de bots op easy.

Ik heb in Portal 50fps
Maar in het gewone spel of als er veel volk op server is maar 20A30 Fps daarom ik het spijtig vind ik heb veel lag.
Ik speel wel op 2560 1080 resolutie alles op low
Het is gewoon onspeelbaar hier .
Das straf dat jij zoveel fps hebt, hier draait het van geen kanten.

Ik heb de eerste 2 opties op med staan, de rest op low. Ook geen idee waarom het zo hapert bij u dan :/.
Welke 1060 kaart heb je juist?

Terug
Bovenaan