Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ik heb ze zelfs nog niet unlocked. Dus voorlopig echt hopeloos.
M5A3 is nu toch ook geen slecht wapen vind ik. Al zijn er wel een deel problemen met hitboxes die soms niet pakken, en op grotere afstand is er inderdaad veel spray, maar ik speel er toch graag mee.

Ik heb een paar maps gespeeld met de AC-42. Die schiet in alle geval een stuk beter op lange afstand heb ik de indruk.

De eerste indrukken volgens de commentaren op Twitter zijn toch positief precies over de weapon fixes.
Deze avond zelf eens proberen.

En blijkbaar heb je nu maar twee bazooka shells nodig om die k*t-hovercrafts op te blazen :clap:

De eerste indrukken volgens de commentaren op Twitter zijn toch positief precies over de weapon fixes.
Deze avond zelf eens proberen.

En blijkbaar heb je nu maar twee bazooka shells nodig om die k*t-hovercrafts op te blazen :clap:
Ik hoop het. Ik zei het eerder al, ik heb al massa's BF's verslonden (zowel op pc vroeger als op consoles) maar heb echt 0,0 feeling met de wapens. Ben al blij als ik per ronde een paar spraykills kan halen. Voor de rest is het vooral XP farmen door met de drone rond te vliegen en te hopen dat andere die gasten neerknallen. :unsure:

Dit zou met de patch van vandaag moeten verbeteren. Fingers crossed...
Ik gebruik momenteel ook vooral die twee.
Ik heb het al even getest en de assault guns zijn terug bruikbaar.
Maar ik denk dat ik zelf nog even afwacht op de volgende patch die normaal iets van 'performance' boost terug zou moeten geven.

In welke mode is er het mees chaos ? ( kleine map's ). heb het al tweemaal opgezet maar twee keer geraak ik er niet aan uit :unsure: en heb nog 8uur over van mijn trial versie.

Zelfs na patch is die kleine chopper nog altijd belachelijk OP.

Ligt eerder aan het feit (en was vorige battlefields ook zo) dat iederen duts en zijn moeder die choppers negeren ipv er anti air op te vlammen. Als zowel Shaguar als ik een anti air op hun saflet knallen, zijn die zo goed als dood.

Zijn er eigenlijk al optimizations voor de gigantische cpu load?
naar performance toe is er niets gewijzigd in deze patch.
In de volgende patch zouden er 'verbeteringen' in 't algemeen moeten zitten.
Alhoewel ze zelf al hadden aangegeven dat de performance issues wel wat langer gingen kunnen aanslepen aangezien dit te zoeken is in de kern van de engine.

Ik heb een paar games gespeeld met de nieuwe update en voor mij was het toch positief. Vooral AR's zijn terug speelbaar. Eindelijk geen irritante hoovercrafts overal en der is vooral iets tegen te doen.

Idd, 2 rockets op de hoovercrafts en ze zijn fini :)
Ik heb wel stiekem dat ze meer opties gaan geven dan enkel conquest of breakthrough.
Maar bvb ook de optie van 64players of 32 players.

Als je in portal gaat spelen op die spelersaantallen merk je gewoon een enorme boost aan performance, en dat geeft voor mij een grote boost aan de fun.

Ik wil een refund doen, maar ga niet heb gechat met hun en niet toegestaan, je mag het spel niet opstarten .
Het draait niet goed op mijn pc, portal valt nog mee, maar het gewone spel niet en je krijgt niet veel xp in portal wat ook spijtig is.

Laatst bewerkt:
Ik wil een refund doen, maar ga niet heb gechat met hun en niet toegestaan, je mag het spel niet opstarten .
Het draait niet goed op mijn pc, portal valt nog mee, maar het gewone spel niet en je krijgt niet veel xp in portal wat ook spijtig is.
Amai, ik heb dan geluk gehad bij Sony. 🥵

Amai, ik heb dan geluk gehad bij Sony. 🥵
Hij heeft het gaan opzoeken en ik mocht het spel niet opstarten, das straf dat ze bij u niks van gezegd hebben.
Ik ben BF games wat beu aan het worden.Ik speel ze al vanaf BF2 en ze gaan steeds verder achteruit .Ik heb het niet over hun bugs, lijkt veel op cod als je in een voertuig stapt etc.. dat kan ik niet begrijpen.

Het draait ook heel slecht op mijn PC en echt goed ziet het er ook niet uit.

Terug
Bovenaan