Battlefield 2042

Battlefield 2042

Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Zouden zulke gasten zijn dat we nodig hebben dat ze het beter gaan doen.
Daarom den Joe trekt hem van niets aan, heerlijke kerel.
Haha, heerlijke rant.

sure.png

Was te denken he dat dit gewoon negatief ging onthaald worden.

Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Zouden zulke gasten zijn dat we nodig hebben dat ze het beter gaan doen.
Daarom den Joe trekt hem van niets aan, heerlijke kerel.

Goed dat hij video maakt over de problemen ervan, Dice zal er nu wel notes van nemen.
Zijn de enige gasten die echt iets kunnen veranderen aan de game.
Zullen er nu wel meer volgen.

Als hij al zegt dat maart volgend jaar een betere datum geweest was.
Dan vraag ik mij af waarom ze dit gewoon nog gelaunched hebben.
Dit kan toch echt niet door de testen geraakt zijn.
Doet me denken aan Cyberpunk.

Als ze de performance kunnen fixen snel en de echte gamebreaking bugs zal het al een grote verbetering zijn.

Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot 30ste en dan beslissen.
Stond ook op het punt up te graden eigenlijk, maar sommige momenten draait deze game wel cva eigenlijk.
Zijn gewoon die enorm irritante drops constant, kwa fps kan ik niet klagen.
Portal heb ik 65FPS op low, maar wel frame drops tot 39FPS .
Upgraden zal niet voor direct zijn.

Doet me denken aan Cyberpunk.

Als ze de performance kunnen fixen snel en de echte gamebreaking bugs zal het al een grote verbetering zijn.
Dit kan je toch niet vergelijken met cyberpunk, de staat van dat spel was veel erger. En is nu nog steeds niet op punt.

Bf draait hier in alle geval goed,op ps5 dan. Echte gamebreaking bugs kom ik niet echt tegen. Welke bedoel je dan?

I5 4690K Niet overclocked
8gb ram
1060 GTX 6gb

Net speelbaar, maar wel op rand van.
Ik heb wel de laatste drivers installed.
Uw pc is wel pak beter.
Thx alvast

Dit kan je toch niet vergelijken met cyberpunk, de staat van dat spel was veel erger. En is nu nog steeds niet op punt.

Bf draait hier in alle geval goed,op ps5 dan. Echte gamebreaking bugs kom ik niet echt tegen. Welke bedoel je dan?
Bedoel gewoon van het launchen terwijl het nog niet echt klaar was, ze wisten bij cyberpunk dat niet klaar was.
Maar bij Dice wisten ze dit even goed.

Niet kunnen revived worden, door de map vallen, je team mates worden plots als enemies getoond.
De crouch bug.

@straight_six op console draait de game wel relatief normaal buiten de gameplay bugs dan.
Maar performance is het slechtste op pc.

Gisteren begonnen. Eerste conclusie: ik bak er niks van. Heb zowat alle Battlefields gespeeld maar hier moet ik echt nog aan wennen. Ik loop verloren en mis zowat 90% van m’n shots. 2de conclusie: er is echt nog werk aan. Voorlopig meeste geamuseerd met Hazard Zone maar snap niet dat er geen voice chat is. Maakt het toch zoveel makkelijker en leuker. Laatste match waren we echt goed bezig en dan ineens total freeze. Game moeten afzetten.

Niet kunnen revived worden, door de map vallen, je team mates worden plots als enemies getoond.
De crouch bug.

1 en 2 heb ik na een week nog niet voor gehad. 3 wel een keer of 2 gehad.

Crouch bug weet ik niet eens wat dat is, dus ook nog niet voor gehad denk ik.

Ik heb wel meer last van een paar visuele bugs, zoals de binnenkant van de tank zien als je naar first person gaat.

Tot op dit moment alleszins nog geen bugs gehad om me echt aan te storen en mijn kasle tegen de muur te gooien.

Wat me dan wel meer stoort is dat je niet kan kiezen wanneer je inspawned bij gamestart, want als je dan geen voortuig hebt moet je 5 min lopen, dus wacht ik liever tot er een vlag is of ik teammate kan kiezen. En natuurlijk het ontbreken van een scoreboard.

1 en 2 heb ik na een week nog niet voor gehad. 3 wel een keer of 2 gehad.

Crouch bug weet ik niet eens wat dat is, dus ook nog niet voor gehad denk ik.

Ik heb wel meer last van een paar visuele bugs, zoals de binnenkant van de tank zien als je naar first person gaat.

Tot op dit moment alleszins nog geen bugs gehad om me echt aan te storen en mijn kasle tegen de muur te gooien.

Wat me dan wel meer stoort is dat je niet kan kiezen wanneer je inspawned bij gamestart, want als je dan geen voortuig hebt moet je 5 min lopen, dus wacht ik liever tot er een vlag is of ik teammate kan kiezen. En natuurlijk het ontbreken van een scoreboard.
Dat lopen is inderdaad wel enorm ambetant en scoreboard zouden ze inderdaad terug moeten doen.
Ook de optie voor te kiezen welke squad je joined.

Daarom is breakthrough gewoon handige mode, moet je amper lopen.
Veel actie ook constant en kan je enorm goed je wapens / en andere dingen levelen.
Het loopt ook gewoon vlotter tov conquest eigenlijk, omdat je maar op klein deel van de map speelt.

Wa specs heb jij terug ?

Misschien kan je deze proberen.

bf2042.png
zet vehicle field op view op max
ADS field of view op on
Alles ok

Texture quality en filtering op medium
Terrain quailty ook op medium

bf3.png

Zijn settings op i7 7700k en 1070 gtx 16 gb ram.

Het loopt niet super soepel, maar het is doenbaar tot de patch.

Dynamic resolution scale op OFF

Heb paar aanpassing gedaan. Scroll maar omhoog

Terug
Bovenaan