Haha, heerlijke rant.
Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Zouden zulke gasten zijn dat we nodig hebben dat ze het beter gaan doen.
Daarom den Joe trekt hem van niets aan, heerlijke kerel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, heerlijke rant.
Wel grappig dat gasten zoal Jackfrags gewoon hun mond houden omdat ze betaald worden door EA.
Zijne cod video is ook wel lachen, en als hij madden reviewed is het nog beterHaha, heerlijke rant.

![]()
Was te denken he dat dit gewoon negatief ging onthaald worden.
Goed dat hij video maakt over de problemen ervan, Dice zal er nu wel notes van nemen.
Portal heb ik 65FPS op low, maar wel frame drops tot 39FPS .Ik zou persoonlijk gewoon wachten tot 30ste en dan beslissen.
Stond ook op het punt up te graden eigenlijk, maar sommige momenten draait deze game wel cva eigenlijk.
Zijn gewoon die enorm irritante drops constant, kwa fps kan ik niet klagen.
Wa specs heb jij terug ?Portal heb ik 65FPS op low, maar wel frame drops tot 39FPS .
Upgraden zal niet voor direct zijn.
Dit kan je toch niet vergelijken met cyberpunk, de staat van dat spel was veel erger. En is nu nog steeds niet op punt.Doet me denken aan Cyberpunk.
Als ze de performance kunnen fixen snel en de echte gamebreaking bugs zal het al een grote verbetering zijn.
Bedoel gewoon van het launchen terwijl het nog niet echt klaar was, ze wisten bij cyberpunk dat niet klaar was.Dit kan je toch niet vergelijken met cyberpunk, de staat van dat spel was veel erger. En is nu nog steeds niet op punt.
Bf draait hier in alle geval goed,op ps5 dan. Echte gamebreaking bugs kom ik niet echt tegen. Welke bedoel je dan?
Niet kunnen revived worden, door de map vallen, je team mates worden plots als enemies getoond.
De crouch bug.
Cyberpunk draaide op PC ook gewoon goed.Dit kan je toch niet vergelijken met cyberpunk, de staat van dat spel was veel erger. En is nu nog steeds niet op punt.
Bf draait hier in alle geval goed,op ps5 dan. Echte gamebreaking bugs kom ik niet echt tegen. Welke bedoel je dan?
Dat lopen is inderdaad wel enorm ambetant en scoreboard zouden ze inderdaad terug moeten doen.1 en 2 heb ik na een week nog niet voor gehad. 3 wel een keer of 2 gehad.
Crouch bug weet ik niet eens wat dat is, dus ook nog niet voor gehad denk ik.
Ik heb wel meer last van een paar visuele bugs, zoals de binnenkant van de tank zien als je naar first person gaat.
Tot op dit moment alleszins nog geen bugs gehad om me echt aan te storen en mijn kasle tegen de muur te gooien.
Wat me dan wel meer stoort is dat je niet kan kiezen wanneer je inspawned bij gamestart, want als je dan geen voortuig hebt moet je 5 min lopen, dus wacht ik liever tot er een vlag is of ik teammate kan kiezen. En natuurlijk het ontbreken van een scoreboard.
En hij heeft 100 % gelijk.Haha, heerlijke rant.
zet vehicle field op view op maxWa specs heb jij terug ?
Misschien kan je deze proberen.
![]()
Alles ok
Texture quality en filtering op medium
![]()
Zijn settings op i7 7700k en 1070 gtx 16 gb ram.
Het loopt niet super soepel, maar het is doenbaar tot de patch.