Battlefield 2042

Battlefield 2042

Caspian border , Kharg island percies en Canals veel leuke BF3 maps dat word men ding Portal , echt ziek lol
Dat het maar snel uitkomt nu .

Ga deze toch op pc spelen, heb mij ea play pro genomen.
Meeste van men maten spelen toch pc.

Hopelijk draait hem wat vlot op mijn machine.

Kan je ook solo een match met bots maken die dan alleen een maat kan joinen? Battlefield Vietnam kon dat en heb me daar rot mee geamuseerd vroeger. Zelfs volledig solo.

Kan je ook solo een match met bots maken die dan alleen een maat kan joinen? Battlefield Vietnam kon dat en heb me daar rot mee geamuseerd vroeger. Zelfs volledig solo.
Volgens mij wel. Je kan het aantal menselijke spelers en bots volledig vrij aanpassen van wat ik heb begrepen.

Gaan er ook open servers zijn van die portal icm nieuwe mappen of zijn dat enkel private party's? Indien het laatste zou het wel jammer zijn.

Mss een stomme vraag : ik ga op PS5 BF 2042 spelen maar wil spel van maten die op PC spelen joinen maar hoe zou dit dan in zijn werk gaan? Zal wss de naam/IP van de server moeten weten waar ze op zitten zeker?

Iemand die BF op PS5 wil aankopen?
Wil de mijne wel verkopen voor 67,5€ de reden is dat ik de Xbox series x versie wil kopen maar GM wil mijn reservatie niet aanpassen.

Game is al volledig betaald.

Als ik iemand vind kan die er 1 op Bol aankopen :)

Grts

Iemand die BF op PS5 wil aankopen?
Wil de mijne wel verkopen voor 67,5€ de reden is dat ik de Xbox series x versie wil kopen maar GM wil mijn reservatie niet aanpassen.

Game is al volledig betaald.

Als ik iemand vind kan die er 1 op Bol aankopen :)

Grts
Lol, serieus. GM haalt echt het eind van dit decennium niet ...

Ja maar toch al 3 winkels hier in de buurt weg in korte tijd (al dan niet zelfstandig(?) onder naam van GM)
GM Oudenaarde, Waregem en Deinze verdwenen

:offtopic:
Roeselare is ook gedaan, enkel nog Kortrijk / Brugge / Oostende is nog in West-Vlaanderen zover ik weet.

Terug
Bovenaan