Battlefield 2042

Battlefield 2042

Battlefield is nooit Call of Duty geweest. CoD was altijd meer fast paced.
Enige minpunten hier zijn zoals eerder gezegd, een te grote map en lag wanneer ik bij anderen in een voertuig zit. Voor de rest speelt het heel vlot.

Om het op zen P&A´s te zeggen: wat is dat dan? 🙂
Een van de grootste BF eigenschappen die ik mis is dingen kunnen afbreken. Tankkogel op een hek en het hek blijft staan. Dit is het gemakkelijkste voorbeeld dat ik kan vinden. Ik mis de battlefield feeling die ik bij andere games meer had, maar ik kan het niet echt onder woorden brengen :laugh:

ik denk dat ze met deze beta toch wel serieus de bal misgeschoten hebben en er idd heel veel mensen gaan afhaken.
Ik laat mijn pre order staan, maar hoop toch dat de grootste problemen toch opgelost zullen zijn in de finale version, en dan heb ik het vooral over de performance issues en niet werkende functies (map openen)

Ik vind het grafisch ook redelijk tegenvallen. Wat was dit een teleurstelling, het was alsof ik terug in de tijd werd geschoten. Vraag me bv welke BF ik kies: BF4 vs BF2042 dan is dit een no-brainer en kies ik voor BF4.

Ik snap ook niet waarom mensen hier enthousiast over zijn..

Ze willen echt Apex en Modern Warfare in 1 game en verliezen hun identiteit.

Jammer maar ik verwacht niet dat die maand verschil ga maken. Het ga niet plots een heel andere game zijn op release

Ik snap ook niet waarom mensen hier enthousiast over zijn..

Ze willen echt Apex en Modern Warfare in 1 game en verliezen hun identiteit.

Jammer maar ik verwacht niet dat die maand verschil ga maken. Het ga niet plots een heel andere game zijn op release
Deze beta build zou al 2 maand oud zijn, dus dat maakt nog 3 maand verschil met de release. Dat moet toch wel een beetje verschil geven denk ik.

Maar da's dan toch ook niet slim van Dice om ons deze build te laten spelen.
Hangt er vanaf waar deze beta voor dient he.

Veel mensen zien dit als een soort demo, maar dat is het helemaal niet. Aangezien het 2 maand oud is, is het wss ook niet voor bugs te zoeken.

Ik denk dat het eerder is om het netwerk en servers te testen. En dan maakt het dus niet zo uit dat de code wat ouder is.

Veel mensen zien dit als een soort demo, maar dat is het helemaal niet. Aangezien het 2 maand oud is, is het wss ook niet voor bugs te zoeken.

Ik denk dat het eerder is om het netwerk en servers te testen. En dan maakt het dus niet zo uit dat de code wat ouder is.

Goh, dan zou ik dat toch duidelijk vermeld hebben als ik DICE was. Dat mensen weten waar ze aan toe zijn. Ik vermoed dat er toch redelijk wat pre-orders gaan sneuvelen door deze beta.

Dan hadden ze het niet moeten verkopen als beta. Ik heb ergens een gevoel dat er nog een uitstel gaat komen voor de game zelf en ik heb ook ergens een gevoel dat ze de beta gewoon door hebben laten gaan omdat ze het beloofd hebben als pre order bonus en ze dus verplicht zijn deze te doen.

Daarnet nog even geprobeerd, maar het is helaas een no-go voor mij.
Het spel geeft mij gewoon niet de juiste vibe en voelt heel onnatuurlijk aan, allesbehalve soepel.

De graphics daarentegen mogen er wel zijn, echt netjes.

ik heb nu een uurke of 7 gespeeld en ik ben echt hookt.

het is wat anders dan bf4 of gelijk welke battlefield. maar eens je het wat speelt zit de basis goed. over de performance heb ik niet echt te klagen nu. speel alles op ultra en rond de 80 fps, dus mee dan cv voor me.

en het is ook een beta he mannen en vrouwen... ik heb met bf2 in de tijd veel ergere betas en alphas gehad :D

De grafische kracht is echt wel een stuk boven gelijk welke bf hoor.. vooral als het storm weer word is het echt om de vingers van af te likken.

ik kan dan ook niet wachten om de full version te spelen :D

Daarnet nog even geprobeerd, maar het is helaas een no-go voor mij.
Het spel geeft mij gewoon niet de juiste vibe en voelt heel onnatuurlijk aan, allesbehalve soepel.

De graphics daarentegen mogen er wel zijn, echt netjes.
ik had dat gevoel ook bij Vanguard dan :( t'is jammer om te zeggen maar dit jaar terug géén deftige MP ? :(
Back 4 Blood dan maar zeker? :unsure:

Heb hem ook gespeeld kan er geen oordeel over geven tis een mode die ik sowieso nooit zou spelen, veel te veel chaos ( als niet bf speler ) loop je wat verloren. Een tdm zou leuk geweest zijn om die gunfights wat beter aan te voelen.

Speelt te log, te traag, visibility suckt en air dominate weer alles :sleep:
This aint it boys. (de Bèta alleszins toch niet)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan