Battlefield 2042

Battlefield 2042

Er zijn geruchten dat de open beta (voor pre-orders van de duurdere versies) nu zaterdag van start zou gaan..
Fingers crossed!

Gisteren toch maar preorder geplaatst.

Kijk er al naar uit om compleet afgemaakt te worden omdak er totaal niks van kan 😂.

Ik ben echt verschrikkelijk slecht in shooters maar ik geef niet op…

oefening baart kunst zeker?

Gisteren toch maar preorder geplaatst.

Kijk er al naar uit om compleet afgemaakt te worden omdak er totaal niks van kan 😂.

Ik ben echt verschrikkelijk slecht in shooters maar ik geef niet op…

oefening baart kunst zeker?
battlefield gaat om meer dan enkel K/D ratio :)

daarom dat het altijd boven Call of duty zal staan voor me :)

Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon een 1KD :p dan ben ik content. Speel meestal ook medic. Healthpacks en revives geven! Ook gwn handig om jezelf steeds te kunnen healen.

Na het kijken van Tips en tricks op youtube en beetje lezen op Reddit speel ik ook meer medic om zo toch iets bij te dragen aan het team.

Maar nu vanaf het begin beetje meer spelen en misschien lukt het wel beter om een beetje mee te kunnen met de grote jongens 😁😂.

Ik heb wel altijd een goeie Kd ratio , maar speel vooral om mijn team te pushen naar de overwinning en help daar nodig is .

In BF4 heb ik 1.83 kd ratio 44,267 Kills en 24,222 Deaths Mijn stats https://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/lilarmyman/detailedstats/364029917/1/

In BF 3 heb ik 1.43 Kd ratio 15,573 Kills en 10,882 Deaths , maar speel vooral om team bij te staan wat ook wel lukt .

Stats BF 3

Zou het zo snel mogelijk doen , we zijn al 5september .

Ik heb juist mijn pre order gedaan , ben zo benieuwd .

Ik ben blij dat de classic maps van BF3 en 4 Bad company 2 in een nieuw jasje gestoken worden , superb .

Ik heb wel altijd een goeie Kd ratio , maar speel vooral om mijn team te pushen naar de overwinning en help daar nodig is .

In BF4 heb ik 1.83 kd ratio 44,267 Kills en 24,222 Deaths Mijn stats https://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/lilarmyman/detailedstats/364029917/1/

In BF 3 heb ik 1.43 Kd ratio 15,573 Kills en 10,882 Deaths , maar speel vooral om team bij te staan wat ook wel lukt .

Stats BF 3

Jammer dat het op PC is! Had anders graag wat samen gespeeld…

hier KD van BF3/BF4 & BF V allemaal tussen de 3 en 3.5 als infanterie speler

Terug
Bovenaan