Battlefield 2042

Battlefield 2042

Heb ik niet. Spijtig genoeg
Misschien toch eens aanmaken dan... Het is zowat het veiligste betaalmiddel dat je kan gebruiken via internet en de dienst is gratis.

Mijn pc specs zijn ook ruim voldoende dus cava. Sowieso pc hier :)

Het gebrek aan gameplay is echt zorgwekkend vind ik. Ze willen precies zoveel mogelijk mensen lokken met preorders alvorens gameplay te laten zien. Game komt binnen 2 maand uit en letterlijk zero gameplay en details... Heel weird. Of is dit het nieuwe business model dat ze zijn aan het proberen om te zien of er genoeg mensen te verleiden zijn voor een game te kopen zonder eigenlijk gameplay te zien? 🙄

Ik twijfel, enerzijds wel omdat het tijdperk mij aanspreekt. Ik heb meer genoten van bad company 2, bf 3/4 dan van bf1/5.

Anderzijds niet omdat het weer gegarandeerd prijs gaat zijn ivm belabberde netcode waar ze ondertussen een patent op hebben.
Scenario's van al achter de hoek te staan en toch nog de bullets pakken van 3sec geleden, ook alle kogels in 1 keer.
Soms had ik het gevoel van sneller dood te zijn dan in hardcore mode van CoD.

Can't wait. Preorders are bad maar toch eentje geplaatst. De battlefieldreeks houdt mij toch al jaren goed bezig ondanks hun gebreken. Beetje BF4 spelen om in de flow te komen tegen dat de beta hier is : )

Zijn er nog BF3-servers? Ik dacht dat die niet geïntegreerd waren in die nieuwe menu-stijl.

Nog heel veel BF3 servers hoor . Ik speel alle dagen BF3 op pc (kharg island zalig)

Zoveel leuke mappen , speel ook strike at karkand , gulf of oman .

Moet je zeker nog is installen , we zitten zelfs nog met 64man op servers ala kharg island

Nog heel veel BF3 servers hoor . Ik speel alle dagen BF3 op pc (kharg island zalig)

Zoveel leuke mappen , speel ook strike at karkand , gulf of oman .

Moet je zeker nog is installen , we zitten zelfs nog met 64man op servers ala kharg island

Ik speelde graag de close quarters expansion. Jammer dat ze zo geen mappack voor BF4 hadden uitgebracht.

Terug
Bovenaan