Battlefield 2042

Battlefield 2042

Amai, Battlefield Portal ziet er zalig uit :clap:
Hopelijk werken ze het deftig uit.

Hoop al heel lang op een nieuwe Bad Company 3, maar remastered BC2 en BF3 maps is al een stap in de goei richting!

BF V en 1 vond ik maar meh, heeft me niet lang weten te interesseren.
Speel dan nog liever BF4 om te chopperen :biglaugh:

Mja cool die trailer... Veel show, veel actie en zoveel mogelijk proberen de game te verkopen met hype te creëren, maar ik ben daar echt immuun voor. Zeker weetende dat de uitgever EA is haha

Mijn preorder krijgen ze niet tot er deftige gameplay te zien is en vooral wanneer we iets ofwat informatie van betekenis krijgen en spelers de game mechanics kunnen testen etc.

Ik heb geen idee hoe dit gaat uitdraaien.

Zouden ze niet beter de beste ideeën voor maand erin steken. 3 servers bvb.

Volgens mij gaan al die servers vol met bots zitten

Misschien kunnen ze in die Portal dan toch eindelijk de landing in Normandië steken :unsure:
Dat is echt groot gemis.

Hedendaagse gfx en techniek om nog is een bestorming (of mss verdediging :D) van Normandië te doen.

Call of duty 1 of de vroegere medal of honor.

Begin wel uit te kijken naar deze ondanks dat ik al gelezen heb de tornado's gimmecky gaan zijn (beetje Just cause 4 mss ?).
Vooral dat er geen dlc map packs gaan zijn en nieuwe maps voor iedereen beschikbaar gaan zijn.

Toch verrast met portals mode. Een mix en match van WO2 met Modern Warfere had ik nooit verwacht... .
Herinner me een film waar een modern US vliegdekschip met jets in WO2 beland door een vreemde storm ofzo. De film had nog iets.
Volgende info is hopelijk es wat hands on gameplay. Want dit zijn idd pure PR Hype trailers. Afijn we zien wel of de vibe van de trailers zich ook naar gameplay vertaald en het geen lang bugfest wordt, dan komt het goed denk ik.

ps. de film

Laatst bewerkt:
Ofwel doe je het goed met WW2 of Vietnam of hedendaags met toekomst. Weer typische proberen half/half om iedereen tevreden te houden en hun centjes tellen. Jammer dat er veel te veel zijn die zo een zever aanvaarden. EA, alles wat je van een studio niet wil.

Je bent niet verplicht deze mash-up te spelen hé. Het zijn modussen die ze toevoegen. Toch fijn dat dit allemaal mogelijk is?

Ik denk dat die oud vs nieuw servers wel beperkt zullen zijn, en degene die willen hun plezier daar zullen hebben. Het is vooral belangrijk voor mij dat er (hopelijk) vanalles en nog wat kan worden aangepast. 24/7 map servers die terugkomen etc..

Je bent niet verplicht deze mash-up te spelen hé. Het zijn modussen die ze toevoegen. Toch fijn dat dit allemaal mogelijk is?
Zeker niet want dat is van willen en niet kunnen. Soit mensen die dat wil spelen, doen, maar EA maakt vele franchises kapot.

Laatst bewerkt:
Zeker niet want dat is van willen en niet kunnen. Soit mensen die dat wil spelen, doen, maar EA maakt vele franchises kapot.
Het is een volledige aparte studio die zich focust op Portal.
Snap ook niet wat je daar nu kan tegen hebben dat ze extra unieke content brengen die nog nooit eerder gedaan is...
Er wordt eens met iets 'nieuws' afgekomen in het shooter genre en ge schiet het al den dieperik in.
Geef het een kans :)

Zonder EA waren vele franchises mss al niet eens meer bestaande. Veel studio’s kunnen niet recoveren van een game die het minder/slecht doet en moeten dan de boeken dicht doen of een overnemer zoeken. Maar EA is een geldmachine. Het moet opbrengen, wat logisch is als bedrijf.

Ik vind de game er wel vet uit zien, maar je hebt eigenlijk nog niets gezien toch.. De beta zal al wel wat duidelijk maken.

Terug
Bovenaan