Battle Royale: The 2020's [iedereen mag een tweede nummer delen!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder het motto, muziek is een emotionele tijdscapsule...terugdenkend aan dat ene magische momentje vooraan bij Phoebe Bridgers waarbij ik de hand van mijn dochter even in die van mij voelde knijpen en ik de tranen in haar ogen zag.

We moeten aan 64 nummers geraken. Ik schat de kans vrij klein dat er 64 nummers zullen zijn dus daarna kunnen leden nog een nummer toevoegen, first come, first served. :unsure:
Wanneer mogen we nog nummers toevoegen? Ik heb nog wel een nummer dat ik er heel graag in zou hebben :unsure:

Ik ga voor onderstaand nummer, dat als opener direct al de toon zet voor het hele album. Een album wat ik het afgelopen jaar regelmatig heb herbeluisterd.

Dit is zo'n vraag waarop ik elke dag - of elk uur - een ander nummer naar voor kan brengen.

Op dit moment is het dit geworden:

Dixit Addergebroed:

Alle kwaliteiten van deze band komen het sterkst tot uiting in het onbetwiste hoogtepunt “Din skördetid är nu kommen” dat van de eerste tot de laatste noot – en dat meer dan tien minuten lang – garant staat voor beklijvende black metal: melancholisch helder gitaargetokkel, klerikale miszang, begeesterende keys, meeslepende leads en een postrockachtige climax, bevlogen vocalen, genuanceerd drumspel en een hoorbaar aanwezige bas, wat wil een mens nog meer?

Laatst bewerkt:
Een héél recente voor mij:

Heel die plaat is zo straf en dat laatste is nummer is een de culminatie van héél die plaat, samen gevat in een dikke 11 minuten.

We hebben nu 28 nummers, ofwel komen er nog vier bij en doen we het met 32 of iedereen kan nog een nummer delen (and then some).

Wat denken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan