Battle Royale - the 2020's - de finales!

Cassandra Jenkins - Hard Drive - 8
Arooj Aftab - Mohabbat - 12

Ik moest elke ronde weer opzoeken hoe Hard Drive in elkaar stak, en steeds ergerde ik me aan het repetitieve One, two, three. Mohabbat is daarentegen memorabel.

Vertaling door Arooj:
Seeing how you have ample lovers around you, I will not be one of them.
This is sad, as I love you the most. The sadness of this is equal to the sadness of all the world.
And were there not this one sadness, how much happiness would there be in this world.
And even if I do somehow get to be one of your lovers, the sadness of my time spent in separation from you will be all that consumes me.
I will not be one of those lovers to you.
Bron: https://college.berklee.edu/alumni/news/arooj-aftab-mohabbat (het lezen waard)

1739570565408.jpeg

Bedankt iedereen voor jullie participatie, bedankt @Kid_C voor de organisatie. 't was fijn. :love:

Nooit gedacht dan Arooj Aftab hier bovenaan zou prijken maar eigenlijk niet onterecht, heerlijke muziek.

Dan rest er ons enkel nog de vraag, wie prijkt er bovenaan de Obi-lijst!?

Dank u @Kid_C voor de organisatie.
Dank u aan iedereen die op mijn inzendingen gestemd heeft.
Dank u aan Arooj Aftab en Cassandra Jenkins maar ook aan de vele nummers die de finale niet haalden voor de mooie of leuke muziek.

Ik zal het succes niet naar mijn hoofd laten stijgen.

Merci @Kid_C !

Ik heb zitten tellen, en de resultaten van mijn lijst zijn ook binnen. Deze finalerondes hebben toch nog een grote impact gehad op het finale resultaat :o
Zoals gezegd was een goede stem in de kleine finale 4 punten waard, en een goede stem in de grote finale 5 punten.
Dus bij deze de finale uitslag van de mensen die deze battle royale met de beste smaak gestemd hebben:

PBR Streetgang - 52
Creeping Death - 51
Fusetea - 49
Strijkijzer - 49
Kid-C - 45
FlyingHorseman - 41
willydrama - 41
shiftyke - 41
clercqie - 40
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield - 39
Deckard - 36
Crock - 33
SnakeGodRovinin - 32
DwightSchrute - 31
Sir.Killalot - 27
Kubus - 26
Avondland - 24
Dixaq - 19
GemaneDude - 16
utred - 15
Killjoy - 13
J.Brown - 11
Sond - 10
Polle32 - 9
Snaggit - 7
Yenneman - 6
Koonut - 4
Svartálfar - 2
CerumenCrevice - 2
Mr.Anderson - 2
Finisterra - 1

Door verkeerd te stemmen in de finale heeft Fusetea jammer genoeg haar leiderspositie doen verliezen. Maar de hele top 3 zit zeer dicht bij elkaar, met zelfs een ex aequo voor de 3e plaats.
Dus @PBR Streetgang , @Creeping Death , @Fusetea en @Strijkijzer , proficiat, jullie zijn allen mijn beste vriend(in) :love:
iedereen met een score boven de 40: Proficiat, jullie hebben allemaal genoeg getoond om toch een goede smaak in de muziek te hebben.

Al de rest: dat kan beter he jongens.
Aan de mods: kunnen jullie iedereen die onder 10 punten gescoord heeft bannen plz? thx.

Merci @Kid_C !

Ik heb zitten tellen, en de resultaten van mijn lijst zijn ook binnen. Deze finalerondes hebben toch nog een grote impact gehad op het finale resultaat :eek:
Zoals gezegd was een goede stem in de kleine finale 4 punten waard, en een goede stem in de grote finale 5 punten.
Dus bij deze de finale uitslag van de mensen die deze battle royale met de beste smaak gestemd hebben:

PBR Streetgang - 52
Creeping Death - 51
Fusetea - 49
Strijkijzer - 49
Kid-C - 45
FlyingHorseman - 41
willydrama - 41
shiftyke - 41
clercqie - 40
Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield - 39
Deckard - 36
Crock - 33
SnakeGodRovinin - 32
DwightSchrute - 31
Sir.Killalot - 27
Kubus - 26
Avondland - 24
Dixaq - 19
GemaneDude - 16
utred - 15
Killjoy - 13
J.Brown - 11
Sond - 10
Polle32 - 9
Snaggit - 7
Yenneman - 6
Koonut - 4
Svartálfar - 2
CerumenCrevice - 2
Mr.Anderson - 2
Finisterra - 1

Door verkeerd te stemmen in de finale heeft Fusetea jammer genoeg haar leiderspositie doen verliezen. Maar de hele top 3 zit zeer dicht bij elkaar, met zelfs een ex aequo voor de 3e plaats.
Dus @PBR Streetgang , @Creeping Death , @Fusetea en @Strijkijzer , proficiat, jullie zijn allen mijn beste vriend(in) :love:
iedereen met een score boven de 40: Proficiat, jullie hebben allemaal genoeg getoond om toch een goede smaak in de muziek te hebben.

Al de rest: dat kan beter he jongens.
Aan de mods: kunnen jullie iedereen die onder 10 punten gescoord heeft bannen plz? thx.
9ki1vz.jpg

Terug
Bovenaan