Battle Royale - the 2020's - de finales!

Maar er gebeurt hier het grootste deel van de tijd al zo weinig... :unsure:
@Kid_C, de battles en nu het 2005-topic zijn heel goed, begrijp mij niet verkeerd. :) Maar wat frequenter nieuwe topics zou toch leuk kunnen zijn, zoals bv elke week een topic over een bepaald jaar. Ik zal verder ook nog wat proberen meedenken.

Probleem is gewoon tijd he. Die artist of the month topics werkten zeer goed tijdens Covid om dat we toen ook gewoon de tijd hadden om er 15 Tom Waits albums door te jagen. Eens dat Covid voorbij was is dat idee ook wat doodgebloed. Album of the week probeer ik ook altijd elke week te luisteren maar na een tijd ben ik ook telkens de draad kwijt.

En ja als iemand andere ideeen heeft post gerust natuurlijk.

Artists of the month & album of the week zwakken ook telkens af na de eerste paar nominaties. In deze competitie blijft de activiteit en discussie wel overeind, al denk ik wel dat we na de 2e ronde, meerdere votes per dag kunnen doen, nu zitten we namelijk al een lange tijd over dezelfde nrs bezig.

Probleem is gewoon tijd he. Die artist of the month topics werkten zeer goed tijdens Covid om dat we toen ook gewoon de tijd hadden om er 15 Tom Waits albums door te jagen. Eens dat Covid voorbij was is dat idee ook wat doodgebloed. Album of the week probeer ik ook altijd elke week te luisteren maar na een tijd ben ik ook telkens de draad kwijt.

En ja als iemand andere ideeen heeft post gerust natuurlijk.
Vooral tijd, inderdaad. Mochten we allemaal 20 jaar zijn was dat geen probleem, maar de meesten hier hebben een carrière en kinderen en dat laat weinig tijd over.

Cassandra Jenkins - Hard Drive - 8
Arooj Aftab - Mohabbat - 9

Arooj Aftab is iets dat ik nog zou kunnen opnieuw beluisteren later. Cassandra Jenkins niet.
Ik had trouwens een slam dunk overwinning voor Mohabbat verwacht hier, maar het forum stelt wederom teleur :unsure:

Artists of the month & album of the week zwakken ook telkens af na de eerste paar nominaties. In deze competitie blijft de activiteit en discussie wel overeind, al denk ik wel dat we na de 2e ronde, meerdere votes per dag kunnen doen, nu zitten we namelijk al een lange tijd over dezelfde nrs bezig.
Ergens een beetje jammer, maar persoonlijk was dit concept toch lang één van de zaken waar ik wekelijks graag naar uitkeek, en ik heb er al vele recente favorieten aan overgehouden. Dus mag wat mij betreft zeker een vervolg krijgen.

1 album per week luisteren is nu ook best een doenbare 'opgave', wat mij betreft

Ergens een beetje jammer, maar persoonlijk was dit concept toch lang één van de zaken waar ik wekelijks graag naar uitkeek, en ik heb er al vele recente favorieten aan overgehouden. Dus mag wat mij betreft zeker een vervolg krijgen.

1 album per week luisteren is nu ook best een doenbare 'opgave', wat mij betreft
Ik tref hier zelf ook schuld aan. Het blijft lastiger om iets te beluisteren dat buiten mijn comfortzone ligt, al is erover schrijven al wel leuker dan in het begin. Vorig jaar heb ik mijn best gedaan, maar op den duur was ik de draad ook wat kwijt. :unsure:

giphy.gif

Terug
Bovenaan