Battle Royale: the 1990's - Round 2 - START 25/06

Mazzy Star - Fade Into You 3
Sleep - From Beyond 6

Mazzy Star is wel een van de aangenamere ontdekking van deze BR, mag van mij ook zeker doorgaan naar de volgende ronde. Maar Sleep :feelsgood:

Mazzy Star - Fade Into You 4
Sleep - From Beyond 7

Mazzy Star is de ontdekking van deze BR, en Fade Into You is een prachtig nummer. From Beyond had ik op kunnen stemmen had het na een 3 minuten geëindigd. Dan was het een goed instrumentaal nummer geweest, maar dat wordt verpest van zodra de zang start (en duurt dan ook weer véél te lang). Less is more.

Mazzy Star - Fade Into You 5
Sleep - From Beyond 7

Moeilijker dan verwacht, twee songs die mainstays zijn geworden in mijn playlist sinds start van de BR. Dan maar voor de huidige underdog.

Mazzy Star - Fade Into You 6
Sleep - From Beyond 8

Mazzy Star is voor mij dé ontdekking van deze BR, een heel straf nummer dat me op een positief-weemoedige manier midscheeps treft. Met deze zwoele temperaturen is het niet moeilijk om terug te denken aan de eerste verliefdheden als puber. Maar ja. Dan staat het tegenover Sleep op zijn best. Dat nummer de afgelopen weken vaak hard opgezet in de auto en dat is echt straf.

Laat deze maar eindigen op een tie, want ik wil beiden door doorgaan naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan