Battle Royale: the 1990's - Round 2 - START 25/06

Hanson - MMMBop - 4
Mobb Deep - Shook Ones Pt. II 8

De kritiek "verheerlijking van geweld" vind ik hier toch minder van toepassing dan bij NWA uit de vorige BR. Het is naar mijn gevoel minder een call to arms, en meer een grimmige weergave van de leefwereld van deze youngsters. Maar goed, tis subjectief geef ik toe en je kan waarschijnlijk hetzelfde argument voor NWA maken

Hanson - MMMBop - 4
Mobb Deep - Shook Ones Pt. II 9

Shook Ones Pt. II is momenteel één van mijn 5 standaardkeuzes als ik op een feestje of een andere groepvorming van open to hiphop mensen toegang krijg tot de bluetoothbox of playlist en al wat gedronken heb en mijn denk/zoekvermogen er al op achteruit is gegaan.

Laatst bewerkt:
Shook Ones Pt. II is één van mijn 5 standaardkeuzes als ik op een feestje of een andere groepvorming van open to hiphop mensen toegang krijg tot de bluetoothbox of playlist en al wat gedronken heb en mijn denk/zoekvermogen er al op achteruit is gegaan.
wat zijn je andere 4 standaardkeuzes?

wat zijn je andere 4 standaardkeuzes?
Even gekeken naar wat ik afgelopen vrijdag heb opgezet op de camping van het fietsweekend.

Time: The Donut of the heart (J Dilla), Luv(sic.) pt 3 (Nujabes), Tearz (Wu Tang Clan), Electric Relaxation (ATCQ). Precies ook nog Regulate van Warren G ertussen gesmeten (danku BR) en afgesloten met hét hoogtepunt Boombastic.

hanson-nirvana-t-shirt-hoodie-for-men-women-full-size-teen-girl-shirt-white-michael-abell.jpg

Hanson - MMMBop - 6
Mobb Deep - Shook Ones Pt. II 14

Ergens zit hier nog een goeie mash up in.

Hanson - MMMBop - 6
Mobb Deep - Shook Ones Pt. II 15

Nostalgie haalt het vandaag niet op een nummer dat in mijn ogen kwaliteit uitstraalt, ook al is het genre ver van mijn bed.

Terug
Bovenaan