Kid_C Redacteur Crowdfunder FE Vandaag om 20:31 #661 Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 12 Blink-182 - All the Small Things 10 Easy peasy lemon squeezy.
Crock Member Vandaag om 20:54 #662 Yulquen zei: Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 11 Blink-182 - All the Small Things 10 Je hebt gelijk, mijn stem ging naar DJ Shadow, maar dat dit laat ik over aan de jury om te beslissen. Ik heb jouw post totaal gemist. Klik om te vergroten... Ik stel voor dat we het gewoon een tie laten blijven, want @Obi-Jan had volgens mij nooit gestemd anders
Yulquen zei: Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 11 Blink-182 - All the Small Things 10 Je hebt gelijk, mijn stem ging naar DJ Shadow, maar dat dit laat ik over aan de jury om te beslissen. Ik heb jouw post totaal gemist. Klik om te vergroten... Ik stel voor dat we het gewoon een tie laten blijven, want @Obi-Jan had volgens mij nooit gestemd anders
Obi-Jan Well-known member 43 minuten geleden #663 Crock zei: Ik stel voor dat we het gewoon een tie laten blijven, want @Obi-Jan had volgens mij nooit gestemd anders Klik om te vergroten... Correct
Crock zei: Ik stel voor dat we het gewoon een tie laten blijven, want @Obi-Jan had volgens mij nooit gestemd anders Klik om te vergroten... Correct