Battle Royale: the 1990's - Round 1

DJ Shadow - Organ Donor 11
Leftfield - Open Up 12

Beiden doen me weinig, eerlijk gezegd. Dan eentje erbij voor de track die me minder weinig deed dan de track die me meer weinig deed. Ofzo.

DJ Shadow - Organ Donor 12
Leftfield - Open Up 12

Ik ga toch stemmen om het op gelijkstand te zetten, dan heeft Sleep een gemakkelijke tegenstander in de tie break ronde. Maar dan mag er nu wel niemand meer stemmen!
:unsure:

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 2
Blink-182 - All the small things 1

Vond ik Neutral Milk Hotel super? Nee. Maar All The Small Things is enkel goed als ik mij inbeeld dat de huidige president van de VS het zingt over zijn erectie

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 2
Blink-182 - All the small things 2

Nog nooit gehoord van NMH, klonk noisy for the sake of being noisey.

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 3

Neutral Milk Hotel al veel over gehoord maar nooit naar geluisterd, ik vond dit wel lekker klinken. All the Small Things niet goed maar een van de drie ofzo nummers van Blink 182 die mij niet doen haasten naar de skip knop,

Neutral Milk Hotel al veel over gehoord maar nooit naar geluisterd, ik vond dit wel lekker klinken. All the Small Things niet goed maar een van de drie ofzo nummers van Blink 182 die mij niet doen haasten naar de skip knop,

Ik volg exact dit sentiment en dat van willy ook, het is wel erg noisey. Ik dacht eerst dat er iets met m'n speakers was. :unsure:

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 4

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 5

Intrigerend noisey nummer, nog niet eerder gehoord en wel beter dan dat van Blink. Nooit echt fan geweest van dat nummer en de nostalgiewaarde is niet sterk genoeg.

Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 6

Neutral Milk Hotel vind ik erg leuk om naar te luisteren, maar het hele album uitzitten is vaak een opgave omdat ik de vocals na een tijdje erg vermoeiend begin te vinden.

Dat probleem stelt zich niet bij het beluisteren van een los nummer. En zelfs als het zich stelde, vind ik het nog steeds beter dan de muziek van blink 182.

Ook geen fan van de schrille vocals, maar voor 1 nummer is dat wel uit te houden. Stem bij All the small things van Tom DeLonge vind ik ook wel behoorlijk schril, dan vind ik de stem van Mark Hoppus aangenamer.

Terug
Bovenaan