Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misery she needs me but I need her mooooooooooooooreIk vind het toch opvallend hoe dat bijna elke Battle wel zeer gelijk lijkt op te gaan
Hoe gaat het nog met je hartslag @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield ?
Laat het uit heStraks weer een tie.
Ik ben er mee bezig maar ik ken u niet goed genoeg, begin er straks aanIk heb nog niet gestemd en sta nog altijd niet op dat lijstje........................
Ja dat is 1 persoon dat dat zegt, spreekt niet direct voor de hele groepRaar dat er eerst werd gesproken van een ondankbare battle, en het is gelijkstand... Of heb ik iets gemist?![]()
Bekijk bijlage IMG_0557.jpegIk heb nog niet gestemd en sta nog altijd niet op dat lijstje........................

Niet proberen om logica te zoeken in de battle royale. That way lies madness.Metallica - Fade To Black - 1
Orchestra Baobab - Ultrus Horas - 1
Aangezien er hier tussen 20.00u en 22.00u toch wel merkwaardige dingen gebeuren iedere dag in de stembusgang, ga ik eens iets anders proberen en stemmen voor het nummer dat ik tot een halfuur geleden niet kende en niet voor het nummer dat ik van begin tot einde kan meekwelen.
Het klinkt ondoordacht en als een open sollicitatie om op een hitlist te komen, maar ja... Door de voorgaande battles heb ik mijn evaluatiecriteria noodgedwongen moeten bijstellen. Zo heb ik gisteren geleerd dat die productie van Ride The Lightning blijkbaar toch wel ondermaats is en aangezien Fade To Black op datzelfde album staat.... Daarnaast is een belagrijk ander criterium blijkbaar "de vrolijkheidsfactor" van een nummer. Welnu , aangezien de bandnaam Orchestra Baobab alleen al meer levensvreugde uitstraalt dan dat magistraal opus van de metalgoden, moet ik ook daar de punten naar OB laten gaan. Tot slot het derde hoofdcriterium welk nummer is het meest dansbaar? 4 minuten tegeldraaien gevolgd door vier minuten airgitaren versus de heup los schudden op OB? Hoewel ik zelf absoluut niets met dansen heb en er zelden de nood toe voel, kan ik niet anders dan ook hier Orchestra Baobab de punten toe te kennen. Duidelijke overwinning dus voor Orchestra Baobab volgens de hier aangeleerde nieuwe inzichten! Dat dit zelfs een contest zou zijn?
Schrap ze maar van de lijst met leuke mensen @Jules 'ezechiel 25:17' WinnfieldMetallica - Fade To Black - 14
Orchestra Baobab - Utrus Horas - 12
Idd moeilijk te vergelijken, maar doordat Metallica thuis ook vaak op lag denk ik dat de nostalgie mij toch een duwtje die richting geeft. Als ik deze zomer efkes zin heb om een danske te placeren in't zonnetje ga ik Utrus Horas echter zeker niet vergeten!

Maakt mij niet meer uit ik heb ne screenshot heheheSchrap ze maar van de lijst met leuke mensen @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield![]()
Creeping Death niet vergetenSchrap ze maar van de lijst met leuke mensen @Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield![]()