Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een verzoek. Hoewel het nummer van Dire Straits dat ik eerder nomineerde zeker in de top 10 van de jaren '80 hoort, zou ik na lang overwegen mijn tweede nominatie toch willen wijzigen naar:Walk Of Life, Dire Straits
Dat mag alleen als er iemand ook zijn Metallica nominatie aanpast!Ik heb een verzoek. Hoewel het nummer van Dire Straits dat ik eerder nomineerde zeker in de top 10 van de jaren '80 hoort, zou ik na lang overwegen mijn tweede nominatie toch willen wijzigen naar:
Redemption Song van Bob Marley (& The Wailers)
Reden:
Dire Straits is al genomineerd met een ander nummer, terwijl Bob Marley tot nu toe zowel in de BR '70 als in de BR '80 onterecht niet aan bod is gekomen.
I will run through you, now I rule you toooooooo!Dat mag alleen als er iemand ook zijn Metallica nominatie aanpast!
Pas je originele post aan en verwijder deze.Ik heb een verzoek. Hoewel het nummer van Dire Straits dat ik eerder nomineerde zeker in de top 10 van de jaren '80 hoort, zou ik na lang overwegen mijn tweede nominatie toch willen wijzigen naar:
Reden:
Dire Straits is al genomineerd met een ander nummer, terwijl Bob Marley tot nu toe zowel in de BR '70 als in de BR '80 onterecht niet aan bod is gekomen.

Prachtige keuze. Mag zeker de finale halen en ik zou wss nog tegen mijn eigen nominaties stemmen als ze tegen deze uitkomen.Ik heb een verzoek. Hoewel het nummer van Dire Straits dat ik eerder nomineerde zeker in de top 10 van de jaren '80 hoort, zou ik na lang overwegen mijn tweede nominatie toch willen wijzigen naar:
Reden:
Ten nadele van?
Toch nog gewijzigd naar ...Ik dacht eerst dat het de Japanse Sabbat was. Maar het is blijkbaar een andere Sabbat die ik niet ken![]()
Ik heb hem er dan toch ingezet. Drifter van Iron Maiden mag hoge toppen gaan scheren.10 points!
Walking through the city,… !Toch nog gewijzigd naar ...
Ik heb hem er dan toch ingezet. Drifter van Iron Maiden mag hoge toppen gaan scheren.
Di'Anno worship.
Dat is een ander nummer, Prowler. Ook goed, maar Drifter is toch van een ander niveau.Walking through the city,… !
ScusiDat is een ander nummer, Prowler. Ook goed, maar Drifter is toch van een ander niveau.
damn kerel, ik denk dat je met uw nominaties gewoon de 2 finalisten heb gebracht.Ik heb een verzoek. Hoewel het nummer van Dire Straits dat ik eerder nomineerde zeker in de top 10 van de jaren '80 hoort, zou ik na lang overwegen mijn tweede nominatie toch willen wijzigen naar:
Reden:
Edit: ik heb mijn oorspronkelijke post aangepast, zoals verzocht door @Kid_C
Je beseft toch dat Battle Royale genadeloos is?damn kerel, ik denk dat je met uw nominaties gewoon de 2 finalisten heb gebracht.
Inderdaad, sommigen beginnen hier zelfs hun twee nominaties aan eenzelfde band te bestedenInderdaad, ik ben nog steeds niet goed van hoe maggot brain hier de permanente hersenschade bij de helft van het forum heeft aangetoond
daar vrees ik voor jaJe beseft toch dat Battle Royale genadeloos is?
Quot erat demonstrandumInderdaad, sommigen beginnen hier zelfs hun twee nominaties aan eenzelfde band te besteden