Vorige BR al vermeld. Laat iedereen meer nummers kiezen. En telkens gewoon 1 matchup van een gekozen aantal(5 nr vs 5 nrs of zelfs 12 v 12).Onmogelijke klus![]()
Minder match ups en rekenwerk, meer muziek. Deze fase is toch het leukste denk ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige BR al vermeld. Laat iedereen meer nummers kiezen. En telkens gewoon 1 matchup van een gekozen aantal(5 nr vs 5 nrs of zelfs 12 v 12).Onmogelijke klus![]()

En hoeveel mindfucks per dag kunt gij aan?Vorige BR al vermeld. Laat iedereen meer nummers kiezen. En telkens gewoon 1 matchup van een gekozen aantal(5 nr vs 5 nrs of zelfs 12 v 12).
Minder match ups en rekenwerk, meer muziek. Deze fase is toch het leukste denk ik![]()
Voor velen niet, album of the week was al een karwei voor de meesten. Elke dag 10 nummers luisteren zal voor minder animo zorgen. 64 nummers it is, de fun zit ook in het nadenken over 1 of 2 nummers die je er echt in wilt.24 nrs luisteren op 1 dag is waarschijnlijk wel teveel van het goede. Maar een 6 tot 10 nummers op een dag gaat hier zonder probleem.

Ik zie geen Bob Dylan het niveau ligt nu al hoogEn er zit nu al rommel genoeg in![]()
Ah, een beetje zelfkennis. Dat zien we graag.En er zit nu al rommel genoeg in![]()
Ik zie geen Bob Dylan het niveau ligt nu al hoog

. Ik had'm eigenlijk in de 70's ook nog moeten nomineren met Hurricane.Ik tel vanavond op maar we zijn inderdaad heel dichtbij!Klopt het dat er nog 1 of 2 nominaties nodig zijn om aan 64 te komen?
Ben van sommige YT-links wel niet 100% zeker soms of het nominaties zijn
komaan mannekes dees horen er ook bij. Anders als we er al zijn, 2 van de Metallica nummers wisselen voor iets van deze bands!Om nog wat artiestsuggesties te doen:
- Guns n Roses (als het iets van Appetite for Destruction is)
- REM
Dat eerste ja. Dat tweede: zwaar met vuur aant spelen. 90’s kan REM ook nogkomaan mannekes dees horen er ook bij. Anders als we er al zijn, 2 van de Metallica nummers wisselen voor iets van deze bands!
Metallica kan ook nog in 90's, die nummers trekken toch op elkaar ;-)Dat eerste ja. Dat tweede: zwaar met vuur aant spelen. 90’s kan REM ook nog
Landmines have taken your sight taken your speech taken your hearing!Metallica kan ook nog in 90's, die nummers trekken toch op elkaar ;-)