Battle Royale: the 1970's - Round 2

Bedemon - Serpent Venom - 0
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 2

Het is een battle of the riffs vandaag. En heeft Bedemon coole riffs? Ja. Maar Jimmy Page is een riffmeister en heeft nog coolere riffs. En Achilles boeit dan ook van begin tot eind.

Bedemon - Serpent Venom - 1
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 3

Zonder zever, die chart heeft echt geholpen. :unsure:

Bedemon - Serpent Venom - 2
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 3

Ik ben geen grote Led Zeppelin fan. Geen slecht nummer, maar het pakt vooralsnog niet echt bij mij.
Die riff en zang bij Bedemon hebben dan weer iets bezwerends dat mij veel meer intrigeert. Fijne ontdekking.
Dus stem voor Bedemon, ondanks de matige geluidskwaliteit.

Bedemon - Serpent Venom - 3
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 4

Beide nummers doen me weinig, eigenlijk. Er zijn al veel betere nummers dan deze gesneuveld.

Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 5

Handig zo'n flowchart moet ik niet meer voor mezelf denken!

Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 6

Heel goed nummer van Led Zep dat ik minder beluisterd heb dan hun ander materiaal omdat het op hun zwakste reguliere album staat.

Bedemon - Serpent Venom - 4
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 9

Bedemon is really cool en wat onbekend en onbemind. Maar ik kan er niets aan doen dat ik Achilles' Last Stand beter vind.

Ik had wel verwacht dat Bedemon hier ging sneuvelen. Ik vind het Led Zeppelin nummer ook erg goed trouwens, dus ik kan er zeker mee leven!

Ik had wel verwacht dat Bedemon hier ging sneuvelen. Ik vind het Led Zeppelin nummer ook erg goed trouwens, dus ik kan er zeker mee leven!
Ik smaak Serpent Venom ook, beste nummer van dat album (deze ochtend beluisterd). De audiokwaliteit stoort me trouwens niet, ik beeld me gemakkelijk in dat Bedemon dat album in de diepste krochten van de hel opnam.

(Ook even vermelden dat ik die flowchart maakte tijdens een koortsbui)

Ik smaak Serpent Venom ook, beste nummer van dat album (deze ochtend beluisterd). De audiokwaliteit stoort me trouwens niet, ik beeld me gemakkelijk in dat Bedemon dat album in de diepste krochten van de hel opnam.

(Ook even vermelden dat ik die flowchart maakte tijdens een koortsbui)
Ik ben dus niet de enige zieke hier. :unsure: Beterschap!

En mij stoort de kwaliteit ook niet, maar zo een heel album is er ook voor mij te veel aan. Child Of Darkness was dan wel de beste keuze denk ik. Serpent Venom ook nog eens beluisteren.

Bedemon - Serpent Venom - 7
Led Zeppelin - Achilles' Last Stand - 10

Blijft leuk. Crunchy. Vettig.
Hetgeen waar ge door gemuffelde muren opgewonden van word.

Terug
Bovenaan