Battle Royale: the 1970's - dé finale

Al besproken een paar rondes geleden, toen ook al niet al te positief onthaald. Laat ons gewoon nomineren wat we willen het “ze zitten er al zo vaak in ik ga eens tegen stemmen” argument zal dan wel dat quota vervangen.
Mja, het leuke aan dit project is die eerste ronde waar je muziek leert kennen. Als er 6 keer Metallica in zit is dat gewoon zonde.

Mja, het leuke aan dit project is die eerste ronde waar je muziek leert kennen. Als er 6 keer Metallica in zit is dat gewoon zonde.
Counteren met evenveel nominaties van de echte eindbaas van de eighties, Prince.

Nah ik ben in principe ook wel voorstander van bv max 2 nominaties per artiest, maar met het first come first serve principe van het nomineren is dat moeilijk. Misschien moeten we gewoon vertrouwen hebben dat de leden er zelf wat rekening mee houden.

Ik ben tegen zo een regels. Als er een artiest veel genomineerd is dan zal dat wel zijn omdat die artiest een grote stempel gedrukt heeft op dat decennium, dan vind ik niet dat je dat moet gaan beperken met artificiële regeltjes.

Ik ben tegen zo een regels. Als er een artiest veel genomineerd is dan zal dat wel zijn omdat die artiest een grote stempel gedrukt heeft op dat decennium, dan vind ik niet dat je dat moet gaan beperken met artificiële regeltjes.
Voila, als de 00’s gevuld wordt met Coldplay hits kan ik daar alleen meer beschaamd over zijn en stem ik tegen met passie maar zal dat ook wel zijn rede hebben.

(Doe mij dat nu niet aan aub :unsure: )

Ik zou voor de derde keer, trouwens willen vragen of het mogelijk is om de battles niet meer in het weekend te houden wegens de lagere activiteit hier.

Ik zou voor de derde keer, trouwens willen vragen of het mogelijk is om de battles niet meer in het weekend te houden wegens de lagere activiteit hier.
En ik zie al zo het scenario voor mij wanneer we dat doen: mensen die vergeten dat we terug beginnen, de agenda die maar opschuift waarna we in de zomer terechtkomen en de activiteit nog lager is (zoals bewezen met de 60’s battle). Op korte termijn zijn er misschien voordelen maar verder wordt het een soep

Wel al benieuwd naar de onbekende nummers die uitgroeien tot mooie ontdekkingen. Patti Smith kende ik al, maar dat lange nummer van Horses ... dat was echt straf.

Counteren met evenveel nominaties van de echte eindbaas van de eighties, Prince.
Ahem..
Screenshot-20251221-191139-2.jpg

/

Voila, de 80's hebben we dan ook alweer gehad. Op naar de 90's.

Terug
Bovenaan