Battle Royale: the 1960's - 1/8e finales (de echte)

Met genoeg BR-ideeën en wat maanden tussen, kan je het timen, zodat we aan begin 2030 zitten voor de vijf jaar 2025 - 2029, dus laat maar komen.
Slechtste muziek mag er ook komen :evil:.

Ik zou nog de '70's, '80's en 90's doen, maar verder niet. Misschien nog een BR van "lange nummer" (meer dan 7 minuten) waarbij Dopesmoker van Sleep uiteraard de eerste wordt?

Ik zou nog de '70's, '80's en 90's doen, maar verder niet. Misschien nog een BR van "lange nummer" (meer dan 7 minuten) waarbij Dopesmoker van Sleep uiteraard de eerste wordt?
Bwa de 00's hebben nu toch ook hun classic status verdient: Tool, Deftones, White Stripes, Audioslave, Gojira, Slipknot,... en dan heb ik het alleen maar over mijn eige kerk. Of ja als we all stars van de 20ste eeuw doen kunnen we gewoon met degene spelen die het tot de laatste 16 haalden.

Misschien een Battle Royal over wat voor soort Battle Royal we gaan houden ?
Eéntje zonder muziek op een major (Warner, Sony & Universal en al hun dochterlabels) kan interessant zijn.

Top 10 die ik nooit meer hoef te horen: Mia, Living Room, Ploegsteert, Ruimtevaarder, Twee Meisjes, Als Ze Lacht, Hard Times, Mad About You, Irene, Brood Voor Morgenvroeg

Ik zou graag AOTW terug hebben.. :frown:
Het is voor mij moeilijker als de albums buiten mijn comfortzone liggen, maar desondanks moet ik zeggen dat ik het ook mis. Zoveel artiesten met albums die zoveel meer zeggen dan enkel één nummer.
Het probleem is en blijft volgens mij dat de aandacht naargelang de tijd te veel afneemt (en ik heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt).

Het is voor mij moeilijker als de albums buiten mijn comfortzone liggen, maar desondanks moet ik zeggen dat ik het ook mis. Zoveel artiesten met albums die zoveel meer zeggen dan enkel één nummer.
Het probleem is en blijft volgens mij dat de aandacht naargelang de tijd te veel afneemt (en ik heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt).
Mocht ik student zijn en geen carrière of gezin hebben had ik alle tijd van de wereld. :D

Ik heb anders toch het idee dat de activiteit vaak hoger ligt tijdens de "werkuren" (ook algemeen, niet enkel in dit subforum).

Terug
Bovenaan