Bass music [Drum&Bass, Dubstep, UK garage, etc]

Volg het niet meer enorm hard op, maar blijf altijd wel terugkeren. Nooit gedacht dat het zo groot zou worden en zoveel subgenres spawnen. Meest populaire stroming van het moment(liquid?) is me net iets te afgelikt maar er uiteindelijk zitten er altijd wel leuke dingen tussen.

90's sound blijft wel favoriet hier, en daar komen hier en daar nog wel leuke releases van uit

Ah en een mix die 21 jaar later, nog steeds retehard gaat. Fuckin hell die opening 15mins

Overigens op zoek naar een 90's tune, begint met deze tekst:
endless searching on an open road, twist and turning, forever learning, mistakes were made ..tu tu tu tuuun.. it is hard to forgive i'm here again
Of een forum dat me verder zou kunnen helpen, al kaduul gezocht.
 
Bump. M'n excuses.
Merci voor de video's & links. Ik heb er een groot deel opgeslagen! :smile: Ik zou hier graag enkele - naar mijn ziens - degelijke tracks aan toevoegen die ik de afgelopen maanden op mijn USB'ke van den auto gegooid heb. 't Is een beetje vanalles. Ik zoek niet echt en ik kom meestal de meest random dingen tegen, en durf de grootste """hits""" wel eens missen. Zelf luister ik meestal naar liquid, maar ik kan ieder subgenre wel appreciëren!






Had dit liedje al sinds de EP teaser, maar heb de moed nu pas gevonden om de volledige track op te zoeken. Ik vind dit persoonlijk wel het enige dat er van die mannen echt bovenuit steekt.



Geen idee welk subgenre dit moet voorstellen. Any help?



























Maar ik zou nog graag eindigen met mijn drie all-time favorites:



 
Laatst bewerkt:
Nee ik had hetzelfde gedacht. Dacht eerst iets van normalisation ofzo maar in die eerste 10min mist hij nog een blend op volume :p
 
Set van de drie mannen van Noisia op hun allerlaatste Noisia invites! Toch echt wel het einde van een tijdperk, wat een pioniers en vooral voortduwers van drum & bass and all things bass music :love:

 
Heb de laatste week volgende set nu al een paar keer opgezet. En godverdomme die gast knalt ze toch lekker in elkaar hoor. De moment dat die zotte rus in een straal van 800km van Mechelen komt spelen zal ik er zijn :woohoo:

Nuchtere chauffeurs mogen zich altijd aanbieden dan btw

 
Heb de laatste week volgende set nu al een paar keer opgezet. En godverdomme die gast knalt ze toch lekker in elkaar hoor. De moment dat die zotte rus in een straal van 800km van Mechelen komt spelen zal ik er zijn :woohoo:

Nuchtere chauffeurs mogen zich altijd aanbieden dan btw

helaas geen rijbewijs, maar stevige set inderdaad. die is al intoxicerend genoeg.
 
Dj Hank(Teklife) signed to Hyperdub.
Al jaren sterk bezig. Heeft momenteel ook een freebie op bandcamp

co op met og Orange Julius van het Paypal Mallband camp was ook 1 van de leukere releases voor mij vorig jaar
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan