Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind er niks aan. Heb alleen gespeeld en met m'n vriendin en ik vind het gewoon niet leuk. Een half uur aan een gevecht waar uw lot vooral in de handen van wat parameters in de achtergrond afhangt en niet uw eigen kunde ligt is niet mijn ding. Das leuk bij een echt bordspel met menselijke tegenstanders maar niet tegen de pc.
Te druk bezig met spelen, na 60 uur nog altijd in act 1ik vind dat er weinig animo is op dit forum, rond dit spel? Of is iedereen gewoon te druk bezig met alle 175 uur aan cinematics te ontdekken?
Enige klacht voorlopig is dat het spel wel een moeilijkheidsgraad boven tactician kan gebruiken.Hoe? Act 1 is groot maar toch niet zo groot voor 60h content?Te druk bezig met spelen, na 60 uur nog altijd in act 1Enige klacht voorlopig is dat het spel wel een moeilijkheidsgraad boven tactician kan gebruiken.
Ik speel hem op de PS5 en de controls zijn wel goed heb nog niet gehad wat ongemakelijk is met de controler.Eigenlijk vreemd dat er zo weinig PS5 reviews komen. Wellicht omdat veel publicaties geen games op meerdere platformen apart willen reviewen ? 10 reviews op Metacritic met ook weer 97 gemiddeld. Ik had daar eigenlijk wel een stuk lagere score verwacht omdat zoiets niet zo goed speelt op een console, maar uit reviews blijkt dat ze ook voor console zeer goed nagedacht hebben over hoe de controls moeten zijn.

Verschillende builds uitgeprobeerd, character creation duurde ook wel even. En ik speel zulke spellen gewoon traag. Lekker alle boeken lezen en de maps verkennen. Met de dieren en doden praten.Hoe? Act 1 is groot maar toch niet zo groot voor 60h content?

kheb het spel ne keer opgestart op mijn Ally maar damn na 80h op PC ik geraakte niet gewoon aan de contols van de controller lol.Ik speel hem op de PS5 en de controls zijn wel goed heb nog niet gehad wat ongemakelijk is met de controler.
Hebben er dus inderdaad wel goed over nagedacht![]()
Je kan makkelijk van class veranderen bij Withers voor een klein beetje gold...Ik ben al 3x opnieuw begonnen om van class te wisselen
Maar ben wel al men favoriet beest tegen gekomen ne owlbear en zen cub
A dat wist ik niet. Straks is zien ben hem al tegekomen op men eerste char. Straks hem nog is gaan zoeken.Je kan makkelijk van class veranderen bij Withers voor een klein beetje gold...
Enkel voor uw race te veranderen moet je herstarten, of disguise spell gebruiken
A ik heb hem niet gespeeld op pc dus kan de vergelijking niet maken.kheb het spel ne keer opgestart op mijn Ally maar damn na 80h op PC ik geraakte niet gewoon aan de contols van de controller lol.
De PS5 review codes volgden pas een dag voor de release (in België toch).Eigenlijk vreemd dat er zo weinig PS5 reviews komen. Wellicht omdat veel publicaties geen games op meerdere platformen apart willen reviewen ? 10 reviews op Metacritic met ook weer 97 gemiddeld. Ik had daar eigenlijk wel een stuk lagere score verwacht omdat zoiets niet zo goed speelt op een console, maar uit reviews blijkt dat ze ook voor console zeer goed nagedacht hebben over hoe de controls moeten zijn.
Als ge hem tegengeomen hebt, dan zou hij normaal in uw kamp moeten staan. Hij komt ook van pas om companions te reviven om geen revive scrolls te verspillenA dat wist ik niet. Straks is zien ben hem al tegekomen op men eerste char. Straks hem nog is gaan zoeken.
En anders als je al te ver gevorderd bent, dan kom je hem ook ineens tegen in uw kamp.Als ge hem tegengeomen hebt, dan zou hij normaal in uw kamp moeten staan. Hij komt ook van pas om companions te reviven om geen revive scrolls te verspillen
Heeft ook wel even geduurd. Misschien was er ook wel een elegantere oplossing voor![]()

Net act 2 uitgespeeld na 50u. Heb het wel op easy gezet want werd iets te gefrustreerd dat bijna alles mij oneshotte. Ligt aan mij want heb niet super doordacht mijn builds gemaakt of party samengesteld. Heb goesting om een nieuwe playthrough te beginnen met dark urge origin maar dan ga ik het nooit uitspelen vrees ik. Als je uitrekent hoeveel mogelijke permutaties er zijn qua questlines kan je nooit alles zien maar .... wat een spelOp welke manier vind je dat er weinig animo is?
In mijn geval is het alleszins een 10 a 15 jaar geleden dat ik me zo geamuseerd heb met een single player spel denk ik.

Ik denk wel niet dat we't een goeie kans hebben gegeven. Niet nagedacht over builds en we hebben ook niet echt gebruik gemaakt van spells enzo. Misschien moeten we idd eens op storymode spelen?Ik vind er niks aan. Heb alleen gespeeld en met m'n vriendin en ik vind het gewoon niet leuk. Een half uur aan een gevecht waar uw lot vooral in de handen van wat parameters in de achtergrond afhangt en niet uw eigen kunde ligt is niet mijn ding. Das leuk bij een echt bordspel met menselijke tegenstanders maar niet tegen de pc.