Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

Gewoon die cinematic van het ship al int begin vond ik al zalig.

Enige dat ik jammer vindt is dat ze grave domain niet er hebben in gestoken bij cleric.
Dan maar voor halfling barbarian gegaan.
Barbarian - Wildheart hier, maar dit spel wordt sowieso nog eens gespeeld.

Ik zag nu dat BG3 136GB inneemt op mijn Steam Deck, damn ...
Heb een paar games moeten moven naar mijn SD kaart omdat ik geen updates meer kon doen.

Allez dan is die 5800X3D die ik steken heb toch niet zo slecht :) Ik had mijn CPU alvast geüpgrade, met het oog op een toekomstige GPU upgrade, maar de GPU's blijven (te) duur staan.
mijn cpu luchtkoeling draait rond een 750rpm (35%) met mijn 7800x3d. Aan 60 graden gaat hij hoger in rpm... wat maar sporadisch eens gebeurt bij het portallen naar een ander gebied.

B0C1D17E54043F0D8CA2AC548BF3E58A3E60B935

Lolz mijn post was deleted omdat er een spoiler in zat? Wat is er spoiler aan als ik zeg dat je een questline van een companion moet volgen om zo tot een kleine plottwist te komen? Tis niet alsof ik heb gezegd wat de plottwist is?

Lolz mijn post was deleted omdat er een spoiler in zat? Wat is er spoiler aan als ik zeg dat je een questline van een companion moet volgen om zo tot een kleine plottwist te komen? Tis niet alsof ik heb gezegd wat de plottwist is?
(spoiler na 80 uur)

Je zei dat de plottwist met de ware emperor te maken heeft, en dat is wel degelijk een spoiler.

Ligt het aan mij of zijn de dice rolls in act 3 veel moeilijker? 😛
In act 1 en 2 faalde ik bijna nooit, maar act 3, oh boy

ik vind dat er weinig animo is op dit forum, rond dit spel? Of is iedereen gewoon te druk bezig met alle 175 uur aan cinematics te ontdekken?

Ik speel samen met mijn partner en het is soms moeilijk om een moment samen te vinden, vandaar dat ik nog maar aan de 35 uur zit. Maar enthousiasme is er wel, ik vind het een geweldig spel!

ik vind dat er weinig animo is op dit forum, rond dit spel? Of is iedereen gewoon te druk bezig met alle 175 uur aan cinematics te ontdekken?
Op welke manier vind je dat er weinig animo is?

In mijn geval is het alleszins een 10 a 15 jaar geleden dat ik me zo geamuseerd heb met een single player spel denk ik.

Het is ook niet zo makkelijk om er over te praten, gezien je bijna continue in spoilers moet spreken. Ik heb er nu 84 uur op zitten, en sta op het punt om voor de eerste keer Act 2 af te werken.

Ik vind er niks aan. Heb alleen gespeeld en met m'n vriendin en ik vind het gewoon niet leuk. Een half uur aan een gevecht waar uw lot vooral in de handen van wat parameters in de achtergrond afhangt en niet uw eigen kunde ligt is niet mijn ding. Das leuk bij een echt bordspel met menselijke tegenstanders maar niet tegen de pc.

Ik vind er niks aan. Heb alleen gespeeld en met m'n vriendin en ik vind het gewoon niet leuk. Een half uur aan een gevecht waar uw lot vooral in de handen van wat parameters in de achtergrond afhangt en niet uw eigen kunde ligt is niet mijn ding. Das leuk bij een echt bordspel met menselijke tegenstanders maar niet tegen de pc.
Zet het op easy en speel voor het verhaal.

Dat is wat ik heb gedaan.
Eigen kunde interesseert mij bitter weinig.

In Act 1 heb ik de moeilijkheid ook regelmatig op easy moeten zetten, maar eenmaal de kaap van lvl 5 gepasseerd niet meer. In Act 2 nog maar 1 gevecht gehad dat echt uitdagend was eigenlijk. Ik heb mij ook wel uit redelijk wat boss fights kunnen lullen met mijn charisma, dat helpt ook wel :unsure:

Terug
Bovenaan