Baldur's Gate 3

Baldur's Gate 3

Idem,

Ondertussen wel een probleempje dat mijn game na het laden continue crasht... hopelijk komt er snel een patch.
was dat niet het probleem dat ze terug hebben gerolled naar hotfix 4 ofzo vorige week?

khoop dat uw save niet corrupted is.

Gisteren toch gekozen om te gaan via Shadow cursed lands naar act 2 (ik heb wel de underdark volledig gedaan en de grymforge, ik had zelfs de lift gevonden om ook via daar act 2 te gaan), maar de shadow cursed lands leken mij toch iets beters. And I was not dissapointed.
Weer een buttload quests die ik kan doen, 2 companion quests en zo was ik gisteren weer 4h kwijt :laugh:

was dat niet het probleem dat ze terug hebben gerolled naar hotfix 4 ofzo vorige week?

khoop dat uw save niet corrupted is.

Gisteren toch gekozen om te gaan via Shadow cursed lands naar act 2 (ik heb wel de underdark volledig gedaan en de grymforge, ik had zelfs de lift gevonden om ook via daar act 2 te gaan), maar de shadow cursed lands leken mij toch iets beters. And I was not dissapointed.
Weer een buttload quests die ik kan doen, 2 companion quests en zo was ik gisteren weer 4h kwijt :laugh:
Zou niet mogen aangezien dit een save was na de hotfix van versie 4.

Anders zou ik de progressie van zaterdag en zondag kwijt zijn, wat toch een goede 20+ uur was... zou pijnlijk zijn rekening houdende met het feit dat mijn verlof voorbij is.

zit vast in die overgrown tunnel. ik ben door die gnarled door gegaan, heb die 4 mobs gekiiled, maar in plaats van die cave verder te exploren, ( waterval voor verder te raken in Auntie Ethel quest chain) ben in terug gegaan naar die tunnel. Kan nu niet meer terug die deur binnen. Blijkbaar moet je weer zo een mask opzetten, en dan wordt de deur "doorzichtig " en zou je er doorheen kunnen gaan. Dan je mask weer afzetten. Maar ik heb niet de kans om dat te doen. Mijn character wordt onmiddelijk hostile?

zit vast in die overgrown tunnel. ik ben door die gnarled door gegaan, heb die 4 mobs gekiiled, maar in plaats van die cave verder te exploren, ( waterval voor verder te raken in Auntie Ethel quest chain) ben in terug gegaan naar die tunnel. Kan nu niet meer terug die deur binnen. Blijkbaar moet je weer zo een mask opzetten, en dan wordt de deur "doorzichtig " en zou je er doorheen kunnen gaan. Dan je mask weer afzetten. Maar ik heb niet de kans om dat te doen. Mijn character wordt onmiddelijk hostile?
je kan er gewoon doorlopen zonder masker, t'is een illusie

voor degene die dit niet weten: je kan je character sturen door gewoon linkermuisknop ingedrukt te houden.

Ik ben een fervent rpg'er, maar niet thuis is het dnd genre. Ligt het aan mij of is BG3 echt wel ftiggin' moeilijk wat betreft je weg vinden? Ben al een uurtje aan het zoeken hoe ik dat Githyanki creche gedoe moet vinden. Of die blade of frontier quest.

Ik ben een fervent rpg'er, maar niet thuis is het dnd genre. Ligt het aan mij of is BG3 echt wel ftiggin' moeilijk wat betreft je weg vinden? Ben al een uurtje aan het zoeken hoe ik dat Githyanki creche gedoe moet vinden. Of die blade of frontier quest.

Goh uiteindelijk staan de meeste dingen wel aangeduid op de kaart. Toch houdt het spel je hand niet vast, wat ik super leuk vind. Als je trouwens iets mist, is dit totaal niet erg. Je verhaal gaat waarschijnlijk wat anders zijn, maar dit vind ik juist leuk. Ik had het gevoel dat ik uitgebreid de map aan het ontdekken was, maar mijn echtgenoot is iets tegengekomen dat ik totaal gemist heb. Wel leuk, want dan blijven er nog drinken die ik kan ontdekken in mijn volgende playthroughs.

Ik ben in de underdark terecht gekomen,maar om een of andere reden ben ik al 2x onverwachts naar de ravaged beach waypoint geteleporteerd?
Is dat een manier van het spel om te zeggen dat ik er nog niet klaar voor ben?

Eerste keer het spel uitgespeeld en echt een fantastisch spel. Ik ga het zeker nog een keertje opnieuw spelen, en waarschijnlijk zelf meerdere keren.

Terug
Bovenaan