Item pictogram

Play4 Bake Off Vlaanderen - Seizoen 6

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE

Wie kijkt er nog? Ik heb enkel nog maar de eerste aflevering gezien, maar toch al goed moeten lachen. Boter in de cake vergeten doen, en dan maar achteraf sauceren met boter... 😅

De kandidaten die voor hun signature gebak voor "idolen" zonder haar hadden gekozen (Philippe Geubels, Spiderman, Maleficent) hadden dat wel slim bezien. Een stuk gemakkelijker om een "kaal" personage in cake vorm te maken dan met dat haar te moeten zitten knoeien. :p

Leuke kandidaten die ze hebben gecast wel, en er lijken ook wat goeie bakkers tussen te zitten.
 
ik ben wel al blij dat "de meeste voorbereidde deelnemer ooit" er al heel snel uit gegaan is, want die kon het echt niet.
en mensen met zo'n air gun ik het ook gewoon niet

voor de rest is dit echt wel zo'n feel-good programma, ik kijk er wel graag naar.
 
Ik ben wel fan van het concept van het programma maar ik vind de Vlaamse versie zo traag. Volgens mij kan de gemiddelde aflevering serieus ingekort worden.
Daarom ben ik ook gestopt met kijken na een aflevering.
 
Qua ideologie staat ze lijnrecht tegenover mij, maar ik vind die nog wel plezante tv opleveren. :p

Axl mag winnen van mij!
Ik vind haar een enorme aansteller en ze doet niet liever dan tegen de schenen schoppen en voor een beetje commotie zorgen, bah bah bah.
Maar ook ik gun het Axl en Elisa volledig, dat zijn toffe mensen en ze doen het goed ook.
 
verdiende winnaar, ook al zouden ze het alledrie verdiend hebben
maar ik vond het eigenlijk niet zo'n hoogstaande finale.
bvb de technische proef waren ze eigenlijk alledrie ondermaats, de winnaar daar scheelde gewoon het minst aan wat afgeleverd werd
 
Wat ik graag eens zou zien in de extra aflevering: wanneer de kandidaten echt klaar zijn met hun creaties. De montage van wat ze nog allemaal moeten doen in de laatste minuut is leuke tv maar wel benieuwd. Daarnaast had ik graag eens gezien hoe ze zich verwonden. Want iedere aflevering staat daar wel een kandidaat met een verband rond de hand van zich te verbranden ofzo (gisteren Axl ook nog). In het begin van dit seizoen was er ook een kandidate die zelfs even naar het ziekenhuis is gegaan.
 
Ik hoop dat ze de klassieke uitmelkstrategie uitvoeren en in 2024 de ultieme bake-off organiseren met de 8winnaars.
Leuk idee maar niet helemaal eerlijk aangezien veel van die winnaars intussen professioneel aan de slag zijn :p sommigen zelfs aangesteld door Herman zelf.
 
Terug
Bovenaan