Back 4 Blood

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Back 4 Blood

kheb die code ingegeven maar das ni beginnen downloaden waar moet ik nu dat spel zoeken ?

edit:kheb het gevonden ! na al die tijd en die ps5 menu's zijn nog altijd zo ingewikkeld voor mij
 
kheb die code ingegeven maar das ni beginnen downloaden waar moet ik nu dat spel zoeken ?

edit:kheb het gevonden ! na al die tijd en die ps5 menu's zijn nog altijd zo ingewikkeld voor mij
Is gewoon ingewikkeld, tegenwoordig doe ik alles via de app.
 
Paar uurtjes gespeeld met een vriend op Xbox, ik op Steam. Crossplay werkte wel goed moet ik zeggen.
Heb me wel geamuseerd, ziet er goed uit en speelt wel vlot. Grotere bosses kunnen wel nogal... raar bewegen bij obstakels.
Grootste ramp zijn wel de bots die meespelen. Staan soms echt niks te doen of de verkeerde kant uit te schieten.
Dus wel een aanrader om met vrienden of mensen online te spelen ^^
 
Paar uurtjes gespeeld met een vriend op Xbox, ik op Steam. Crossplay werkte wel goed moet ik zeggen.
Heb me wel geamuseerd, ziet er goed uit en speelt wel vlot. Grotere bosses kunnen wel nogal... raar bewegen bij obstakels.
Grootste ramp zijn wel de bots die meespelen. Staan soms echt niks te doen of de verkeerde kant uit te schieten.
Dus wel een aanrader om met vrienden of mensen online te spelen ^^
idd is typische game om met vrienden te spelen, maar ik heb geen vrienden :cry:
 
Je kan altijd een thread openen met de vraag of mensen de game spelen en daarin eventueel een dag/uur meegeven dat je gaat spelen. Aangezien het crossplay is, heb je wel grote kans van hier wat volk te ronselen?
Misschien dat het zelfs gewoon in deze thread kan/mag?
 
Laatst bewerkt:
Je kan altijd een thread openen met de vraag of mensen de game spelen en daarin eventueel een dag/uur meegeven dat je gaat spelen. Aangezien het crossplay is, heb je wel grote kans van hier wat volk te ronselen?
Misschien dat het zelfs gewoon in deze thread kan/mag?
Ik speel ook altijd op zo onregelmatige uren, vb na 20u speel ik niet meer tv is dan voor vrouw en dochter. Het meeste speel ik tussen 17-19u
 
Als LFD2 fan is dit toch al wel een topper voor mij persoonlijk. De levels voelen aan als vroeger en het is niet altijd makkelijk. Al de nieuwe customizions options zijn echt wel leuk. Veel mogelijkheden voor verschillende builds. Ik heb natuurlijk nog maar een uurtje of 3 getest dus weet niet hoe de endgame content is.
 
Ik krijg crossplay niet enabled op de game pass pc versie.
Xbox versie geen probleem. Kunnen mekaars party joinen, maar geen campain starten omdat crossplay niet aanstaat op de pc
 
Ik krijg crossplay niet enabled op de game pass pc versie.
Xbox versie geen probleem. Kunnen mekaars party joinen, maar geen campain starten omdat crossplay niet aanstaat op de pc
Crossplay staat normaal standaard al aan, zie mijn screenshot hieronder.
Is ook de gamepass pc versie bij mij.

En onder preferences zit de optie om te enablen/disablen.

Screenshot-6.jpg
 
Heb het gevonden.
Wanneer ik op mijn zoon zijn profiel sta aangemeld, die de game speelt via mijn game-pass, is crossplay niet beschikbaar.
 
Terug
Bovenaan