Back 4 Blood

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Back 4 Blood

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
444.png


release: 12 oktober 2021
genre: co-op FPS
dev: Turtle Rock Studios

Van de studio achter Left 4 Dead.

Back 4 Blood can be played online with a squad of four players or solo with up to three AI teammates. The game will also support up to eight players in online PvP (person versus person) multiplayer. The story takes place after a catastrophic outbreak where most of humanity has either been killed or infected by the parasitic Devil Worm. Hardened by unspeakable events and emboldened to fight for the last of humanity, a group of apocalypse veterans called the Cleaners have rallied to take on the infected horrors known as the Ridden and reclaim the world.

 
Nog mensen die deze day one kopen?
Wel zin om met enkele leden of vrienden deze te spelen.

Nooit geen L4D gespeeld dus kan het moeilijk inschatten.
 
Gezien ze duidelijk de L4D fanbase willen terugwinnen hoop ik dat we een serieus groot afgewerkt spel krijgen. En niet te duur. Weinig volk dat hier 60euro voor zal neerleggen.
 
Heb wel zin in een nieuwe L4D maar van wat ze tot nu toe hebben laten zien heb ik er geen goed gevoel bij eerlijk gezegd.
 
Ik had serieuze high hopes toen ze dit in 2019 aankondigden. Ondertussen zijn de verwachtingen al bijgesteld, zeker na het zien van het promomateriaal en de alpha-footage.
Hopelijk kan er nog een hoop polishing gebeuren voor oktober, maar ik vrees er een beetje voor.

Gekoppeld aan een uitgever die blijkbaar graag geld verdient met dlc, season passes en andere pay-to-win-ongein (ik ken de details niet, maar ik zie veel geklaag op Reddit :unsure:), vermoed ik dit dit eerder een Evolve wordt dan een L4D-opvolger. Alé, ik hoop heel hard dat ik verkeerd ben en ik kijk er wel naar uit. 🤞

Komaan Valve, geef ons L4D3 :cry:
 
Laatst bewerkt:

Well i'l be damned, van een maybe naar most definitely now. @kakature
Sinds de aankondiging ben ik al verschillende keren van hype naar teleurstelling gegaan en omgekeerd :tongue:

Ik wil zo graag een spirituele opvolger van L4D en op sommige vlakken lijkt B4B dat ook. Op andere vlakken lijkt het te kort te schieten.
Sowieso was ik van plan om het te spelen bij launch, maar nu ik weet dat er geen versus mode is (ik herhaal: er is géén versus) ben ik het toch niet meer zo zeker.

Ik zat in most definitely maar nu terug naar maybe :headshake:

Back 4 Blood – PvP Gameplay Trailer
Back 4 Blood – PvP Playable Ridden Trailer
 
Forumkonijn heeft Back 4 Blood bijgewerkt met een nieuwe update:

Back 4 Blood-preview

Hier vind je onze Back 4 Blood-preview terug na het spelen van de early access van de open-beta afgelopen maandag.


Lees meer over deze update...
 
Terug
Bovenaan