B&B Zoekt Lief 2026

S5 A6: die tweede man die erbij komt in Valencia: ze monteren het toch ook goed hè. Vrouw: 'Wat is je eerste indruk van Valencia?' *man drinkt van koffietje* *vrouw kijkt verveeld en wacht awkward op antwoord* Man: 'Schone luchthaven.' Zat die verveelde blik met zucht daar echt tussen of was dat knip- en plakwerk? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat geen enkel gesprek ooit zo awkward is als ze het voorstellen.
Heel die serie is geniaal knip en plakwerk :).

Ik vraag me nog steeds af of die eerste kandidate bij die Isaura een man of een vrouw is :thinking:.

Ik vraag me nog steeds af of die eerste kandidate bij die Isaura een man of een vrouw is :thinking:.
Ben net bij dat moment aangekomen en heb me eerlijk gezegd hetzelfde afgevraagd.

Enneuh... die man in Kaapstad heeft een relatie gehad met een oudere vrouw? 'Haar kinderen waren zelfs ouder dan ik.' Dan moet hij rond zijn dertigste met iemand van 55 geweest zijn ofzoiets? (Ik ga het wrsch zo meteen te weten komen.)

Laatst bewerkt:
Ja die Yana. Dikke red flag toch -.- Wellicht 1 die zelf altijd in de belangstelling wil staan.
Geen van beide dames hebben een echte date gehad met hem, ze zitten in een apart huisje en als ze samen zijn met hem dan gaat het altijd over die Limoncello en daarna kan hij niet rap genoeg weg zijn.

VTM bracht ook opvallend vaak dat merk in beeld.

Dus zou me niet verbazen dat Jana er recht op zit en dat die man enkel maar meedoet voor de gratis reclame aangeboden door de VTM.

S5 A6: die tweede man die erbij komt in Valencia: ze monteren het toch ook goed hè. Vrouw: 'Wat is je eerste indruk van Valencia?' *man drinkt van koffietje* *vrouw kijkt verveeld en wacht awkward op antwoord* Man: 'Schone luchthaven.' Zat die verveelde blik met zucht daar echt tussen of was dat knip- en plakwerk? Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat geen enkel gesprek ooit zo awkward is als ze het voorstellen.
Is echt opvallend hoe vaak in een gesprek iemand iets vraagt en de tegenpartij zich in stilzwijgen hult. Kan gewoon niet anders dat daar soms heel ferm in geknipt wordt.
Wij zijn er hier ook nog niet uit, maar gezien de leeftijd + uitzonderlijk stevige voorsteven is er hoogstwaarschijnlijk wel aan gesleuteld.

Terug
Bovenaan