Advies Automatisch videos die afspelen in Android blokkeren

Tits

Member
Hey,

De laatste tijd hebben nieuwswebsites, zoals HLN.be, nogal vaak dat ze filmpjes automatisch afspelen bij nieuwsberichten. Dit zuipt natuurlijk mobiele gegevens. Is er een mogelijkheid om dit volledig te blokkeren? Ik heb een Androidtoestel. Op het internet al gezocht naar oplossingen, maar niets lijkt ideaal te werken.
 
Hey,

De laatste tijd hebben nieuwswebsites, zoals HLN.be, nogal vaak dat ze filmpjes automatisch afspelen bij nieuwsberichten. Dit zuipt natuurlijk mobiele gegevens. Is er een mogelijkheid om dit volledig te blokkeren? Ik heb een Androidtoestel. Op het internet al gezocht naar oplossingen, maar niets lijkt ideaal te werken.
Indien je een samsung hebt, gebruik gewoon hun browser, zit zo goed ineen dat je het na een dag al gewoon bent...

Om in te loggen voor sommige websites gebruik ik nog steeds de chrome app, maar voor day to day surfen is deze echt wel goed

Ik zou zeggen probeer het eens, de tabbladen zitten vanonder en als je er eens over nadenkt is dit eigenlijk best logisch... Ik vind de nieuwe chrome app veel minder overzichtelijk trouwens met die tabbladen die zo naast elkaar staan ipv in een soort van boven naar beneden dat je weg kan swipen vroeger...

Ik ben vooral overgestapt omwille van de problemen die jij ondervindt, ik heb hier zelf ook een topic voor gemaakt destijds, tot @ikbenben mij deze tip gaf, je kan er alles in, en zelf beter dan de chrome app vind ik zelf, ondanks dat ik een fervente google gebruiker ben, maar als ze u de keuze niet laten om video niet te laten blokkeren is de keuze snel gemaakt, google of niet...

Ook iets handigs is dat je incognito opstart met je vingerafdruk, dat google daar nog niet is opgekomen...

Favorieten zijn ook zo snel consulteerbaar, eigenlijk best wel goed over nagedacht deze browser...

Ik keer niet vrijwillig terug ze, probeer het ook eens zou ik zeggen... Je kan dus makkelijk 2 apps hebben tegenwoordig, eentje voor random, hln en dergelijke, en eentje voor specifieke websites, zo erg lijkt deze oplossing me toch niet, ik ben er wreed content van in alle geval
 
Laatst bewerkt:
Is er ook een oplossing voor dit probleem op ios?
Ik beluister altijd radio via stream en als ik dan website hln open doe valt mijn radiostream altijd uit en moet ik die manueel terug opzetten.
Heel vervelend.
 
Terug
Bovenaan