ASUS Rog Swift PG279Q Monitor

Einddatum + uur van de verkoop
28/01/2026 23:59

StevenFM

Well-known member
Antwerpen
iTrader: 100% (5/5)
Algemene informatie/specificaties
ASUS Rog Swift PG279Q Monitor
Minimum 100 euro, meeneem 150 euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
2018 Antwerpen
In 2018 aangekocht voor 765 euro; gedurende 5 jaar intensief gebruikt en sindsdien overgeschakeld op een ander scherm. Verkeert nog in goede staat.

Hier wel interesse, maar eerst enkele praktische vraagjes.

- Woon je op wandelafstand van het station Antwerpen-Centraal? (Of evt Berchem of Zuid)
- Heb je de originele doos nog?
- Is het mogelijk om ergens tijdens of kort na kantooruren af te spreken?

Reden: ik werk in het Nokia-gebouw (achterkant Zoo, nabij DPG) en ik kom met de trein.

Hier wel interesse, maar eerst enkele praktische vraagjes.

- Woon je op wandelafstand van het station Antwerpen-Centraal? (Of evt Berchem of Zuid)
- Heb je de originele doos nog?
- Is het mogelijk om ergens tijdens of kort na kantooruren af te spreken?

Reden: ik werk in het Nokia-gebouw (achterkant Zoo, nabij DPG) en ik kom met de trein.
Ik woon aan de Bolivarplaats, zo'n 10 minuutjes wandelen van station Antwerpen-Zuid. Ook goed bereikbaar met tram 1 van het Operaplein.

De originele doos heb ik nog bewaard dus die krijg je zeker mee. Afspreken kan voor mij tijdens de week voor of na de werkuren (voor 9u en na 18u) of in het weekend.

Ik woon aan de Bolivarplaats, zo'n 10 minuutjes wandelen van station Antwerpen-Zuid. Ook goed bereikbaar met tram 1 van het Operaplein.

De originele doos heb ik nog bewaard dus die krijg je zeker mee. Afspreken kan voor mij tijdens de week voor of na de werkuren (voor 9u en na 18u) of in het weekend.
Hah, daar passeer ik als ik met de Speed pedelec naar m'n werk ga.

Bij deze dan een bod van 100€

Terug
Bovenaan