Astro bot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt pas 5 dagen later laten weten dat je ziek was en het nog niet op de post had gedaan. Goede communicatie in het begin was het toch ook niet.
Daarna wel idd :)

Je hebt pas 5 dagen later laten weten dat je ziek was en het nog niet op de post had gedaan. Goede communicatie in het begin was het toch ook niet.
Daarna wel idd :)
Was ook niet echt het eerste waar ik aan dacht, maar ik had het beter kunnen oplossen. Ma na 4 dagen in bed is het gewoon niet eerste dat ik aan dacht...

Was ook niet echt het eerste waar ik aan dacht, maar ik had het beter kunnen oplossen. Ma na 4 dagen in bed is het gewoon niet eerste dat ik aan dacht...
Ik heb je dan ook geen negatieve iTrader gegeven he :)
Maar ik ben toch vrij om mij uit te spreken over mijn ervaring hier? Heb denk ik niets verkeerd gezegd...

1. Ik had ooit ook een issue met Kenneke en da's met wat heen en weer sturen opgelost geraakt. Zowel daarvoor als daarna hebben we massa's transacties gehad die altijd vlot zijn verlopen.

2. Ik heb twee jaar terug via ebay een gba game (cart only verzonden) die maar niet aankwam. De koper kreeg voordeel van de twijfel en paypal crediteerde me natuurlijk. Meer dan VIER MAAND erna zat m'n eigen omslag terug in mijn eigen bus met de melding 'onvoldoende gefrankeerd' wat trouwens niet eens klopte.

3. Ik vind het straf dat iemand die 829 positieve itraders heeft hier door sommigen een beetje aan de spreekwoordelijke schandpaal worden genageld. Het is niet onlogisch dat er op zo'n aantal transacties al eens iets niet volgens plan verloopt. Enige voordeel van eventuele twijfel bij sommigen lijkt hier minstens gerechtvaardigd met zo'n track record. Of is itrader maar zo waardevol als de laatst uitgevoerde verrichting? Zo ja, laat ons die boel dan meteen afvoeren?

4. ik verwacht van de mods hier dat ze met de nodige discretie omspringen met informatie die ze al dan niet tot hun beschikking hebben. Of iemand al dan niet een onbeschreven blad is, hoeft mijn inziens geenszins publiekelijk gepost te worden, whatsoever the context.
Een mod is iemand die ten allen tijde voorbeeldgedrag toont.

Ik heb op 29/4 zelf 4 pakketten retour gestuurd via bPost en maar 2 van de 4 pakketten zijn toegekomen bij de afzender. Er staat bij de tracking dat het zelfs nog niet geweten is wanneer ze zullen kunnen leveren. Eerste keer sinds jaren dat het zo lang duurt.

1. Ik had ooit ook een issue met Kenneke en da's met wat heen en weer sturen opgelost geraakt. Zowel daarvoor als daarna hebben we massa's transacties gehad die altijd vlot zijn verlopen.

2. Ik heb twee jaar terug via ebay een gba game (cart only verzonden) die maar niet aankwam. De koper kreeg voordeel van de twijfel en paypal crediteerde me natuurlijk. Meer dan VIER MAAND erna zat m'n eigen omslag terug in mijn eigen bus met de melding 'onvoldoende gefrankeerd' wat trouwens niet eens klopte.

3. Ik vind het straf dat iemand die 829 positieve itraders heeft hier door sommigen een beetje aan de spreekwoordelijke schandpaal worden genageld. Het is niet onlogisch dat er op zo'n aantal transacties al eens iets niet volgens plan verloopt. Enige voordeel van eventuele twijfel bij sommigen lijkt hier minstens gerechtvaardigd met zo'n track record. Of is itrader maar zo waardevol als de laatst uitgevoerde verrichting? Zo ja, laat ons die boel dan meteen afvoeren?

4. ik verwacht van de mods hier dat ze met de nodige discretie omspringen met informatie die ze al dan niet tot hun beschikking hebben. Of iemand al dan niet een onbeschreven blad is, hoeft mijn inziens geenszins publiekelijk gepost te worden, whatsoever the context.
Een mod is iemand die ten allen tijde voorbeeldgedrag toontAls hij niet reageert op berichten, kan ik niet anders dan beyond gaming er bij betrekken.
Je post iets zonder de feiten te kennen.
Als hij niet reageert op meerdere berichten en de topic is al gesloten kan ik niet anders dan beyond gaming er bij betrekken.
(Niet te vergeten het voorval bij 2dehands.)
Een hoge iTrade zegt helemaal niets.
Is hier bij beyond gaming blijkbaar nog al gebeurd bij andere verkopers die een hoge iTrade hadden.

Ik hoef jouw versie van de feiten niet te kennen om mijn ervaringen en mening te delen, toch? Pretendeer ik in bovenstaande ergens dat ik de feiten ken?
Zijn voor mij twee aparte elementen.

En over die itrader deel ik je mening niet, laat ons aub niet gaan veralgemenen door een paar uitzonderingen waarvan jij hoogstwaarschijnlijk ook de feiten niet kende.

Verder hoop ik voor jullie allebei dat jullie er samen uit komen.

Dan stoppen we best met i traders als het niks zegt...
Ik heb u ook een pm gestuurd mocht het tegen eind deze week er nog niet zijn ik u het bedrag zou vergoeden.

Laat het nu rusten tot we erover uit zijn. Iedereen komt met zijn versie, maar geen enkele is volledig uiteraard.

Mijn pakket van Bpost is al 3 weken onderweg naar iemand :)
Ik vermoed dat Bpost een negatieve itrader moet krijgen

Veel succes en praat met mekaar :) dat maakt alles zoveel makkelijker

Met Bpost inderdaad goed opletten. Wat daar de laatste tijd misgaat, dat is niet normaal. Ze vragen een mooie opleg als je prior neemt ipv gewoon. Ze beloven dag erop levering maar ik kan jullie garanderen dat dat niet het geval is. Nu weer met uitnodigingen van het communiefeest van mijn dochter. Allemaal speciaal prior zegels gekocht. Gelukkig zeer vroeg opgestuurd want die zijn 7! Weken onderweg geweest. Terwijl op de postzegel stond : dag erop geleverd. En alle kaarten waren zolang onderweg. Via mijn werk ben ik al lang overgegaan naar andere diensten. Ik vertrouw die voor geen meter meer. Ook al zeer veel dingen verloren gegaan, zelf met tracking nummers en dan elke keer dwaas doen als ze moesten tussen komen voor een vergoeding. Nee dit is een van de slechtste bedeling dat er in België bestaat

2dehands spullen haal ik tegenwoordig gewoon af ook al is het soms een uur rijden enkel.. Bpost is idd niet zo snel meer tenzij je via webshops koopt.. Zelf gelukkig nog niet veel problemen gehad ben wel al een een scherm amazon verloren maar ja..
En spullen gaan niet verloren zitten ook genoeg mensen bij die af en toe wel durven om pakketten te stelen ipv ze te leveren..

En het beste en zekerste is track & trace + verzekering nemen punt.

Heb hem gisteren pm gestuurd maar geen antwoord ik heb nu 1 maand ban op buy and sell.
We laten dit topic open zodat je de deal netjes kunt afsluiten, niet om de martelaar uit te hangen. Ik geef in pm aan dat we je niet aan de schandpaal willen hangen, dus dwing me daar ook niet toe door zelf halve waarheden te vertellen. Meer zeg ik daar niet over.

2dehands spullen haal ik tegenwoordig gewoon af ook al is het soms een uur rijden enkel.. Bpost is idd niet zo snel meer tenzij je via webshops koopt.. Zelf gelukkig nog niet veel problemen gehad ben wel al een een scherm amazon verloren maar ja..
En spullen gaan niet verloren zitten ook genoeg mensen bij die af en toe wel durven om pakketten te stelen ipv ze te leveren..

En het beste en zekerste is track & trace + verzekering nemen punt.
Zelf dan komt het niet altijd aan. Je wilt niet weten hoeveel pakketten wij met het werk zo al kwijt zijn. Telkens met Bpost , tracking en verzekering. En dan doen ze zelf nog moeilijk om terug te betalen.

Sinds wij zijn overgegaan zijn op Fedex heb ik die problemen niet meer gezien.

Pakjes verdwijnen niet in het niets.. Bpost moet maar werk maken en de rotte appels verwijderen. Of hun systemen beter maken.

En dat er eens een ongeval gebeurd en of brand is maar dat komt heel weinig voor.

Als ge als bedrijf veel pakjes kwijt zijt zou ik kijken voor gps tracking. Voor alles is er een oplossing.

Mijn Asus UCDM27 2 weken kwijt geweest bij bpost.. alternate wou er ook niks aan doen plots stond de monitor voor de deur en niemand weet van iets gewoon een doos zonder label voor men deur lol... Daar is het 1 en ander aan de hand zu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan