Astro Bot

pff die laatste extra level is wel moeilijk , heb al denk ik 500x geprobeert maar telkens loopt er iets fout.
kan er misschien iemand me helpen voor mijn laatste trophy via share play

pff die laatste extra level is wel moeilijk , heb al denk ik 500x geprobeert maar telkens loopt er iets fout.
kan er misschien iemand me helpen voor mijn laatste trophy via share play

De grand master challenge?
Het is niet de korste, maar zeker niet de moeilijkste. Key is daar van niet stil te staan en alles te ontwijken. Je hoeft zelfs niet alles te 'killen' en die kikker niet in rechte lijn benaderen want dat gaat nooit goed.

Grand Master Challenge was voor mij "simpel" in vergelijking met die andere twee (Splashing Sprint en To The Beat). Kostte mij maar een paar pogingen ten opzichte van die andere challenges waar ik uren aan versleten heb.

Krijgt nog dit najaar 5 speedrun levels, en 10 nieuwe bots.

Today, we have a little surprise for you! From this fall, we’re happy to announce that Astro Bot will receive 5 brand new speedrun levels, at no additional cost. Check out our new teaser trailer below for a sneak peek at what’s in store. Many of you asked for the return of speedrun levels so we hope you enjoy those. Time to sharpen those jumping skills and shave milli-seconds at every turn!

To go alongside these extra levels, there will be 10 new Special Bots for you to rescue. These are obtained by beating cheeky birds racing against Astro. We’re super happy to welcome the Helldivers squad who will bring super democracy to the crash site as well as Eve from slick and delightful PS5 hit Stellar Blade! You’ll have to find out who the other ones are!

And of course, there will be leaderboards so that you can compete online with the whole community or with close PlayStation friends.

Die ben ik vandaag ook aan begonnen maar heb hem voorlopig even opzij laten liggen, die is echt niet simpel 🤪
Als er nog wat teveel van dit niveau gaat inzitten vrees ik dat er een platinum niet zal inzitten voor mij.

Dat zal voor velen de moeilijkste zijn. Heb dasr het langst aan gezeten omdatvik niet wist hoe ik tot aan de eerste platformen moest geraken.

Deze laat ik toch aan mij voorbijgaan. Ben door die andere challenges al 10 jaar van mijn leven kwijtgeraakt. :tongue:

Uitgespeeld, al zal de platinum er niet inzitten vrees ik.
Nog 2 challenges (Splashing Sprint en To The Beat) lukken mij niet zonder omver te vallen van frustratie.

Uitgespeeld.

Is het een leuke game ja!

Is dit goty voor mij niet. Zal weer aan mij liggen maar deze game mist voor mij een soort identiteit. De vijanden zijn redelijk eentonig.

De gadgets zijn leuk gedaan maar het is meer zo van wat gaan we nu eens proberen.

Het mist precies een ziel.

Puur mijn mening natuurlijk.

Het is meer level na level en niet echt een soort verhaal in. Misschien stoort me dat.

Nee. Maar je moet het vaak ‘zien’.
Splashing sprint is de kikker moeilijk, tot je doorhebt dat je je eend kan gooien… en meer van die dingen.
Gooien, woops, dat heb ik niet gedaan.
Gewoon langs links al wandelend over de lava, platform met kikker voorbij lopen en dan via rechts ernaartoe springen.
Dan lopen voor de resterende missiles

Uitgespeeld, al zal de platinum er niet inzitten vrees ik.
Nog 2 challenges (Splashing Sprint en To The Beat) lukken mij niet zonder omver te vallen van frustratie.
Allé, de laatste 2 vrij rustig aan begonnen en wat tips op Youtube gezocht en ze zijn dan toch gelukt!
Nu nog die laatste
op het gouden standbeeld
😵‍💫

Splashing Sprint gisteren denk ik na +- 30 keer kunnen uitspelen. Voorbij de kikker raakte ik nog vrij vlot, maar die vuurtorens daarna hebben me wel een paar keer genekt. Daarna gewoon vol doorgeknald en met wat geluk er toch geraakt.

Terug
Bovenaan