Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt nog dit jaarWat ik wel mis zijn timed challenges. Zodat je om ter snelst kunt spelen tegen een maat ofzo.
Nee, dank u....frustraties alomWat ik wel mis zijn timed challenges. Zodat je om ter snelst kunt spelen tegen een maat ofzo.

De 2 Carrefours en Media Markt afgegaan in Hasselt maar nergens in stock![]()
Eerst speel je het level normaal uit, daarna kan je aan het begin van het level een glazen stolp vinden met een vogel in voor 200 coinsWaar kan je die vogel wel activeren vind die nergens?
Ja.Als je astro bot al aan het spelen bent. Kan je dan de DLC voor playroom nog spelen voor de 4 extra mannetjes?
De 2 Carrefours en Media Markt afgegaan in Hasselt maar nergens in stock![]()
Is online wel te vinden.De 2 Carrefours en Media Markt afgegaan in Hasselt maar nergens in stock![]()
Ik denk dat hij de controllers bedoeld?
Nieuwe Soulslike ofwa?Die bosses zijn wel uitdagend (die slang )

Ik bedoelde effectief de fysieke gamemijn vaste routine is naar de Carrefour in Hasselt rijden om een game te kopen (omdat ze daar vaak goedkoper zijn). Maar ze hadden die niet meer liggen, ook niet in de kleine Carrefour of Media Markt.
De prijs is ondertussen al terug opgetrokken naar €70Heb net platinum gespeeld. Heb wel de extra botjes niet van playroom. Ga die nog proberen te krijgen.
Alle dreamlands hebben ze in voorraad voor 60€.